Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Altaïr

Na ratunek mieszkańcom – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Podczas prowadzenia śledztwa na temat swojego następnego celu, Sibranda, Altaïr był świadkiem nadużywania siły przez strażników miejskich, którzy znęcali się nad niewinnymi obywatelami centralnej dzielnicy w Akce.

Przebieg[]

Prowadząc śledztwo w centralnej dzielnicy Akki, Altaïr uratował siedmiu mieszkańców centralnej dzielnicy Akki. Wszyscy uratowani wyrażali mu swoją wdzięczność.

Raz była to mieszkanka dzielnicy.

  • Mieszkanka: Czemu to robisz? Co ja zrobiłam? Niech mi ktoś pomoże!

Altaïr uratował mieszkankę, która zapewniała go o tym, że mieszkańcy Akki będą go wspierać.

  • Mieszkanka: Chwała Bogu! Ocaliłeś mnie! Całe miasto usłyszy o twoim poświęceniu.

Innym razem był to uczony.

  • Uczony: Przestań, błagam! Nie zrobiłem nic złego, czemu mi to robisz?

Altaïr uratował uczonego, który wyraził swoją wdzięczność asasynowi i wskazał mu grupę uczonych, która będzie mu pomagać, zapewniając ruchomą kryjówkę, dzięki której skrytobójca będzie mógł wymknąć się strażnikom, będąc cały czas niezauważonym.

  • Uczony: Dziękuję ci, chłopcze. Chciałbym, aby moi synowie byli w połowie tak waleczni jak ty. Możesz być pewien, że usłyszą o tym, jak zachowuje się prawdziwy bohater.

Konkluzja[]

Altaïr uratował siedmiu mieszkańców przed nadużywającymi siły strażnikami, dzięki czemu zyskał przychylność obywateli dzielnicy, którzy pomagać mu będą w potrzebie, poprzez blokowanie drogi strażnikom goniącym asasyna czy też zapewnienie mu tłumu, w który ten może się wtopić i niepostrzeżenie uciec.

Advertisement