Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Na ratunek mieszkańcom – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Podczas prowadzenia śledztwa na temat swojego następnego celu, Garniera de Naplouse, Altaïr był świadkiem nadużywania siły przez strażników miejskich, którzy znęcali się nad niewinnymi obywatelami dzielnicy biedoty w Akce.

Przebieg[]

Przemierzając ulice dzielnicy biedoty w Akce, Altaïr usłyszał strażnika miejskiego grożącego mieszkance Akki.

  • Strażnik 1: Giń złodzieju!
  • Mieszkanka 1: Przestań, proszę. Robisz mi krzywdę!

Altaïr postanowił pomóc kobiecie.

  • Mieszkanka 1: Chwała Bogu! Ocaliłeś mnie! Całe miasto usłyszy o twoim poświęceniu!

Innym razem Altaïr usłyszał mieszkankę wzywającą pomoc.

  • Mieszkanka 2: Pomocy! Niech mi ktoś pomoże!
  • Strażnik 2: Śmiesz kraść w mojej obecności? Zapłacisz za to życiem!

Altaïr pomógł kobiecie.

  • Mieszkanka 2: Dziękuję ci! Nie powiedzieli, co chcieli ze mną zrobić, ale widziałam mrok w ich oczach. Nie mam cię jak wynagrodzić, ale bądź pewien, że moi bracia będą widzieć w tobie przyjaciela.

Kolejnym razem Altaïr usłyszał kolejną mieszkankę błagającą strażnika o litość.

  • Mieszkanka 3: Puszczaj! Nic nie zrobiłam!
  • Strażnik 3: Nędzny złodzieju, odrąbię ci za to dłonie!

Altaïr uwolnił mieszkankę z opresji.

  • Mieszkanka 3: Sprzyja mi dziś szczęście! Bóg jeden wie jak okropnych czynów chcieli się dopuścić ci ludzie. Zjawiłeś się w samą porę, nieznajomy. Możesz być pewien, że mój mąż usłyszy o twoim męstwie.

Przemierzając dzielnicę biedoty, Altaïr usłyszał strażników znęcających się nad mnichem.

  • Strażnik 4: Nie jesteś mnichem! Twój Bóg cię opuścił!
  • Mnich: Proszę, przestań! Robisz mi krzywdę!
  • Strażnik 4: Nie masz jeszcze dość narzekania? Tylko to potrafisz?
  • Mnich: Nie zrobiłem nic złego, czemu mi to robisz?

Altaïr uratował mnicha.

  • Mnich: Dziękuję ci, chłopcze. Chciałbym, żeby moi synowie byli chociaż w połowie tak waleczni jak ty. Możesz być pewny, że usłyszą historię o tym, jak zachowuje się prawdziwy bohater.

Altaïr uratował dwunastu mieszkańców dzielnicy biedoty w Akce.

Konkluzja[]

Altaïr uratował dwunastu mieszkańców przed nadużywającymi siły strażnikami, dzięki czemu zyskał przychylność obywateli dzielnicy, którzy pomagać mu będą w potrzebie, poprzez blokowanie drogi strażnikom goniącym asasyna czy też zapewnienie mu tłumu, w który ten może się wtopić i niepostrzeżenie uciec.

Advertisement