FANDOM

Morrigan – jeden ze statków angielskich działający podczas wojny siedmioletniej na wodach Oceanu Atlantyckiego. Okręt ten należał do Shaya Cormaca.

Charakterystyka i uzbrojenie Edytuj

Morrigan zanim trafiła w ręce Shaya Cormaca była jednym ze slupów wojennych w marynarce królewskiej. Posiadała ona białe żagle, siedem dział po obu burtach i dwa z przodu. Gdy trafiła w ręce Shaya, ten wyposażył ją w kartaczownice Puckle'a, taran i moździerz. Gdy Shay zdradził asasynów i przystąpił do templariuszy, ci zmienili znacznie wygląd Morrigan, zmieniając m.in. jej żagle na czerwone i koło sterowne.

Historia Edytuj

Morrigan należała do marynarki królewskiej do 1752 roku, gdy przejęli ją asasyni Shay Cormac, Liam O'Brien i Louis-Joseph Gauthier. Wtedy ten pierwszy postanowił ją sobie zatrzymać i ogłosił się kapitanem, a Liama mianował pierwszym oficerem. Wtedy to Morrigan stała się okrętem floty asasynów.

W 1754 roku, gdy Shay zdradził asasynów, Morrigan została osadzona przez asasynów w porcie w Nowym Jorku. Dwa lata później Cormac z pomocą templariusza Christophera Gista, odbił Morrigan z rąk asasynów i statek znów wrócił pod jego dowództwo. Tym razem jednak pierwszym oficerem został Gist.

Następnie Morrigan znów stała się okrętem marynarki królewskiej pod dowództwem Cormaca i Gista. Uczestniczyła ona w wielu bitwach wojny siedmioletniej.

Ciekawostki Edytuj

  • Morrigan to imię celtyckiej bogini wojny i zniszczenia, pojawiającej się wszędzie, gdzie trwa wojna.
  • W sekcji ulepszeń można znaleźć błąd. Kiedy wejdziemy od sekcji ulepszeń dział burtowych możemy zobaczyć że nazwa Najlepszego zestawu armat i Elitarnego zestawu armat została zamieniona to Najlepszy zestaw armat jest ostatni mimo że gra informuje nas o tym, aby zdobyć schemat Elitarnego zestawu armat, który nie jest najlepszy. Dokładnie taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku kul burtowych.