Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Minstrele – grajkowie, próbujący zwrócić na siebie uwagę zamożniej wyglądających przechodniów. Pojawiają się we Florencji, Forlì, San Gimignano, Wenecji, Rzymie i Konstantynopolu.

Assassin's Creed II[]

Grajkowie byli grupą, która potrafiła bardzo przeszkodzić w działaniu florenckiemu asasynowi, Ezio Auditore da Firenze. Często, widząc go, podbiegali przed niego, zatrzymując go, po czym zaczynali grać i śpiewać piosenki, licząc na wynagrodzenie za ukazanie swojego talentu. Mogło to doprowadzić do wykrycia skrytobójcy, gdy ten kogoś śledził.

Próba przepchania się przez grupę minstreli, a także użycie wobec nich przemocy, powodowały wszczęcie konfliktu z pobliskimi strażnikami i zwiększenie poziomu rozgłosu. Jedynym sposobem odwrócenia od siebie uwagi minstrela, bez zwiększania poziomu rozgłosu, było rozrzucanie pieniędzy.

Assassin's Creed: Brotherhood[]

Minstrele z Rzymu niezbyt różnili się od tych z Florencji, Wenecji, San Gimignano czy Forlì. Ich ubrania były w innych kolorach oraz nie mieli przy sobie żadnych pieniędzy.

Assassin's Creed: Revelations[]

Grupa minstreli została zaproszona do pałacu Topkapı w roku 1511, gdzie mieli występować na przyjęciu księcia Sulejmana Wspaniałego. Ezio Auditore i osmańscy asasyni ogłuszyli grupę grajków, przebrali się w ich stroje i zinfiltrowali pałac, ostatecznie chroniąc księcia przed zamachowcem.

Advertisement