FANDOM

Chciałem cię o coś spytać… jak masz na imię?
PL Truth SeekerHQ
Imię tej postaci jest nieznane. Może to wynikać z tego, iż nie zostało ono nigdy wymienione. Tytuł tej strony to tylko domysły oparte na informacjach z serii.

„Chyba sami decydujemy o tym gdzie stoczymy walkę. Tak wiele ich mamy do wyboru. ”
―Matka do Desmonda o potędze Abstergo [src]

Matka Desmonda Milesa – nieznana z imienia amerykańska członkini bractwa asasynów, żona Williama Milesa, matka Desmonda Milesa oraz babka Elijaha Milesa. Jest potomkiem syryjskiego mentora asasynów – Altaïra Ibn-La'Ahada.

Biografia Edytuj

Ona i jej rodzina mieszkali z kilkoma innymi rodzinami w ukryciu na Farmie w Black Hills, w Dakocie Południowej w Stanach Zjednoczonych.

W roku 1987 urodziła Desmonda, a w czasie jego młodości razem z Williamem opowiadali synowi o wojnie asasynów i templariuszy.

W 2003 roku Desmond uznał rodziców za maniaków teorii spiskowych i uciekł z Farmy. Podczas gdy Desmond uciekał z obiektu, słyszał, jak jego matka krzyczy za nim, by wrócił, lecz on zignorował jej wołanie.

W 2012 roku Abstergo Industries zaatakowało Farmę, lecz zanim agenci templariuszy zaatakowali, William i jego żona rozdzielili się by utrudnić templariuszom ich znalezienie, po czym obje uciekli w bezpieczne miejsce.

Po ponownym spotkaniu z ojcem w Wielkiej Świątyni, Desmond zapytał, jak się czuje jego matka, a William wyjaśnił, że będą mieli szansę zobaczyć ją ponownie po rozwiązaniu najbliższych problemów. Desmond jednak nigdy nie był w stanie ponownie spotkać matki, gdyż był zmuszony poświęcić swoje życie, aby uniknąć Drugiej Katastrofy.

Ciekawostki Edytuj

Stream the best stories.

Get Disney+