Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
PL Swindler
Ten artykuł lub jego sekcja jest niekanoniczna. Te niekanoniczne informacje mogą pochodzić z książki, filmu lub gry utworzonej przez firmę Ubisoft lub jedną z jej filii, ale jest potwierdzone, że nie należą one do fabuły Assassin's Creed.
Iamalive
Źródło informacji, na podstawie których autor pisał poniższy artykuł, nie ma oficjalnego polskiego tłumaczenia. Postarał się on więc przetłumaczyć informacje, jak najlepiej umie. Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd w tłumaczeniu, popraw go.

Wezyr Abull Aswad – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1190 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Altaïr wyrusza do Masjafu, by odnaleźć swój kolejny cel, Wezyra Abulla Aswada.

Przebieg[]

  • Sinan: Altaïrze, jesteśmy teraz w Masjafie. Twoim celem jest Wezyr Abull Aswad.
  • Altaïr: Rozumiem.

Wkrótce Altaïr odnalajduje wezyra.

  • Altaïr: Aha! Abull! Tu jesteś!
  • Abull: Nigdy nas wszystkich nie złapiesz! Wkrótce będziemy w posiadaniu broni, która was zniszczy! Hahaha!

Altaïr używa haka, by zrzucić ogromny sopel na głowę Abulla, zabijając go. Następnie asasyn ucieka z miejsca zbrodni.

  • Sinan: Altaïrze, zadziwiasz mnie! Znów wypełniłeś zlecenie!
  • Altaïr: Tak, mistrzu... Wezyr Abull Aswad wspomniał o jakiejś broni. Wiesz coś na jej temat?
  • Sinan: Nie. Być może gdy zlikwidujemy więcej templariuszy, to dowiemy się czegoś więcej.

Konkluzja[]

Altaïr zabił Wezyra Abulla Aswada i dowiedział się, że templariusze próbują zdobyć jakąś tajemniczą, potężną broń.

Advertisement