FANDOM

Czy ty też to czujesz? Taką pustkę w środku...
PL Steadfast
W tym artykule brakuje informacji z Assassin's Creed: Origins oraz Assassin's Creed: Odyssey lub są one niepełne. Jeśli je posiadasz, możesz je dodać.

Layla Hassan (arab. ليلى حسن, ur. 1984 w Kairze) - członkini Bractwa Asasynów, była pracowniczka Abstergo Industries. Gdy została zmuszona do opuszczenia firmy w 2017 roku, William Miles, mentor Bractwa zaproponował jej współpracę z Asasynami.

Choć początkowo była niechętna, stała się ważnym członkiem Bractwa. W 2018 roku odtworzyła wspomnienia genetyczne greckiej łowczyni nagród - Kasandry, które zaprowadziły ją do starożytnego miasta Pierwszej Cywilizacji - Atlantydy, gdzie otrzymała Kostur Hermesa od Kasandry.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Layla urodziła się w 1984 roku w Kairze jako córka Ashrafa i Zeniaby Hassanów. W pewnym momencie przed 1989 rokiem wraz z rodziną wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych, a następnie osiedliła się w Queens w Nowym Jorku. To właśnie tam Layla dorastała wraz z dwoma młodszymi braćmi: Ramim i Kadenem. Przyznano jej obywatelstwo amerykańskie w procesie znanym jako naturalizacja.

W pewnym momencie w młodości została fanką zespołu Rha Victoria. Spotkała ich nawet za kulisami po koncercie w Madison Square Garden w 2000 roku.

Ciekawostki Edytuj

  • Layla to arabskie imię żeńskie oznaczające "noc", a Hassan jest potocznym arabskim imieniem oznaczającym "silny" i "dobry".
  • Ojciec Layli, Ashraf Hassan, ma takie samo imię jak Ashraf Ismail, dyrektor gry Assassin's Creed: Origins.
  • Layla posiada lalkę Moogle, statuetkę Cactuara i naklejkę Chocobo. Wszystkie te rzeczy są Easter Eggami w odniesieniu do serii Final Fantasy, w szczególności gry Final Fantasy XV.

Stream the best stories.

Get Disney+