FANDOM

Laetitia England – wysoka rangą templariuszka i członkini Wewnętrznego Sanktuarium zakonu templariuszy.

Assassin's Creed Edytuj

W 2012 roku w biurze Laetitii zagościł były żołnierz fińskich służb specjalnych i obecny członek zakonu templariuszy - Juhani Otso Berg. Tam England wzniosła go do rangi mistrza templariuszy i wprowadziła do Wewnętrznego Sanktuarium zakonu templariuszy. Następnie Daniel Cross wstrzyknął Bergowi nadajnik, dzięki któremu władze Abstergo będą mogły śledzić jego ruchy.

Zaraz potem Laetitia uczestniczyła w spotkaniu templariuszy, w którym głównym tematem rozmów było pojmanie przywódcy asasynów - Williama Milesa.

Pod koniec 2012 roku Laetitia dowiedziała się o odbiciu Milesa przez jego syna i śmierci Warrena Vidica i Daniela Crossa.

Wkrótce potem Laetitia zaczęła wspierać wysiłki jednej z placówek Abstergo - Entertainment w odnalezieniu tajemniczego obserwatorium. W 2013 roku England zaprosiła do swojego biura Oliviera Garneau i zażądała opowiedzenia jej o wynikach w poszukiwaniach obserwatorium. Olivier powiedział jednak, że odnalezienie go wymaga czasu. Laetitia poprosiła więc go o uczestnictwo w spotkaniu templariuszy w Chicago. Niestety Olivier zaginął w czasie drogi na nie, nie wiadomo co się z nim aktualnie dzieje.

Stream the best stories.

Get Disney+