FANDOM

La Volpe Addormentata – lokacja w Assassin's Creed: Brotherhood. Siedziba gildii złodziei w Rzymie.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Historia Edytuj

La Volpe Addormentata jest gospodą ulokowaną w zachodniej części Rzymu, w dzielnicy Antycznej. Już w roku 1500 działała tam miejska gildia złodziei pod przywództwem asasyna La Volpe. W styczniu tego roku inny asasyn – Ezio Auditore da Firenze postanowił polepszyć kontakty asasynów z miejskimi złodziejami, toteż z własnych funduszy odnowił gospodę, a La Volpe nadał jej nazwę „La Volpe Addormentata” (Śpiący lis).

Odnowienie karczmy spowodowało, że stała się jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc przez strażników Borgiów w Rzymie. Dzięki temu asasyni mieli stałe źródło informacji o ruchach Borgiów w Rzymie i lokalizacji skradzionego Rajskiego Jabłka. Ponadto Ezio często odwiedzał ten przybytek, by przyjąć nowe zlecenia misji przeciwko gangowi Cento Occhi.

W La Volpe Addormentata na co dzień kwitło życie towarzyskie, co maskowało działania złodziei w gospodzie. Można było zagrać w niej w gry hazardowe, np. kości.

Architektura Edytuj

Budynek posiadał kilka pomieszczeń, z czego najważniejszymi były: izba, w której mieściła się gospoda, oraz zaścianek, gdzie w konspiracji urzędowali złodzieje.

Stream the best stories.

Get Disney+