Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Królowa Piratów, Król Głupców – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Edwarda Kenwaya, odtworzona przez analityka Abstergo Entertainment w 2013 roku w maszynie Animus Omega.

Opis[]

Edward przychodzi do Uptona Traversa.

Przebieg[]

  • Edward: Hm, wyglądasz lepiej, niż gdy się ostatnio widzieliśmy.
  • Upton: Gdy wytrzeźwiałem, zacząłem widzieć wszystko wyraźniej. Jing sprowadziła mojego brata na manowce i musi zginąć. Ale Vance również mnie zdradził. Ponieważ jest asasynem, jego zdrada musi być ukarana śmiercią.
  • Edward: A więc tak czy owak, jedno z nich ma klucz templariuszy. Twój frasunek jest zrozumiały. Pozwól, że ja się tym zajmę.
  • Upton: Powiem ci, gdzie ich znaleźć.

Edward idzie na bagna w Nassau, a następnie lokalizuje Vance'a Traversa. Potem go zabija.

  • Vance: Zdrajca!
  • Edward: Trafił swój na swego.

Edward obszukuje ciało Vance'a, lecz nie znajduje klucza templariuszy. Po chwili ujawnia się Jing Lang.

  • Edward: Jing Lang, jakem żyw!
  • Jing: Mówiłam mu, żeby cię nie zatrudniał! Ty zdrajco! Ze mną nie pójdzie ci tak łatwo.

Jing zaczyna uciekać, lecz Edward ją zabija.

  • Jing: Wyobraź sobie. Królowa Piratów, Jing Lang, pokonana z powodu fałszywej mapy. Byłam nazbyt zarozumiała.
  • Edward: Naprawdę?
  • Jing: Tak. Ukradłam prawdziwą mapę. Obie połowy. Mój mąż je ma.
  • Edward: Twój mąż?
  • Jing: Lepszy człowiek niż ci głupcy.

Edward zabiera Jing Lang jej klucz.

Konkluzja[]

Vance Travers i Jing Lang zostali zabici, a Edward uzyskał swój klucz templariuszy.

Advertisement