FANDOM

Jupiter, znany wcześniej jako Tinia – naukowiec Isu. Razem z Minerwą i Juno zajmował się poszukiwaniem sposobu na zapobiegnięcie i później na zminimalizowanie skutków wielkiej katastrofy.

Biografia

Wielka Świątynia

„Zarówno tuż przed naszym upadkiem, jak i zaraz po nim, pragnęliśmy ocalić ten świat. Wznieśliśmy krypty, w których mogliśmy prowadzić nasze dzieło, a każda z nich była poświęcona innemu sposobowi ocalenia.”
―Jupiter do Desmonda w miejscu zwanym skrzyżowaniem czasów (w ogniwie synchronizacyjnym).[src]

Na początku wojny pomiędzy ludźmi a Isu, to właśnie Jupiter rozpoczął poszukiwanie sposobu ocalenia świata przed zbliżającą się katastrofą.

Wybudowane zostały specjalne krypty, w których Juno, Minerwa i Jupiter przeprowadzali niezliczone symulacje najróżniejszych rozwiązań tego poważnego problemu. Trójka spotykała się w Wielkiej Świątyni, gdzie przeprowadzane były ostateczne testy rozwiązań.

Niestety, naukowcy Isu popadli w pułapkę własnej ambicji. Każdy kolejny sposób wydawał im się lepszy w skutkach. Mimo tego, poszukiwali oni nadal lepszego w skutkach sposobu, lecz wkrótce uderzyła katastrofa, która zabiła prawie wszystkich przedstawicieli Pierwszej Cywilizacji.

Skrzyżowanie czasów

W 2012, Jupiter skontaktował się z Desmondem za pomocą animusa, znajdując go w ogniwie synchronizacyjnym. Tam opowiedział on o kryptach, świątyni oraz katastrofie. Dał on także Milesowi nowy cel. Nakazał on wyruszyć do Wielkiej Świątyni w celu jej otworzenia i zapobiegnięcia kolejnej, nadchodzącej katastrofie.

Druga katastrofa

Jupiter nie pojawił się przed Desmondem, gdy ten wszedł do Wielkiej Świątyni. Tam asasyn kontaktował się jedynie z Juno, która ukazała sylwetkę swojego współpracownika, gdy ukazywała człowiekowi sposoby ocalenia, które zawiodły. 21 grudnia, Desmondowi ukazała się także Minerwa, która zdradziła mu, że razem z Jupiterem uwięzili Junonę i pozwolili katastrofie drastycznie powstrzymać jej plan na zniewolenie planety. Minerwa wspomniała także, że ona i Jupiter starali się odbudować ludzką cywilizację po wspólnym upadku ludzi i Isu.

Ciekawostki

Stream the best stories.

Get Disney+