FANDOM

„Do zobaczenia na szubienicy.”
―Burgess do Vane'a

Josiah Burgesspirat i członek zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Przyjęcie do zakonu Edytuj

Bardzo niewiele wiadomo o życiu Burgessa. Urodził się w 1689 w Zjednoczonym Królestwie, później został piratem, który działał w Indiach Zachodnich. Gdy do Nassau przybył gubernator Woodes Rogers, Josiah i jego przyjaciel John Cockram poparli Hornigolda w sprawie królewskiej amnestii. Następnie wszyscy mężczyźni przyjęli ją i porzucili życie pirata, a zaraz później wstąpili do zakonu templariuszy.

Śmierć Edytuj

Zdobyte zaufanie 3 (wspomnienie) (AC4BF) (by Kubar906)

Śmierć Burgessa i Cockrama

Wkrótce potem na rozkaz Hornigolda i Rogersa, Burgess i Cockram wyruszyli do Afryki, gdzie mieli poszukiwać znajdującego się tam Bartholomew Roberts, którego chcą odnaleźć templariusze. Zawarli tam sojusz z Portugalczykami. Mimo, że odnaleźli załogę mędrca, to jego samego nie. Postanowili więc wrócić na Karaiby, by zawiadomić resztę templariuszy o jego ucieczce. Zostali jednak zabici przez kapitana piratów Edwarda Kenwaya.

Ostatnie słowa Edytuj

  • John: Załatwiłeś nas, Kenway. Dowiodłeś, że jesteś prawdziwym zabójcą. Tylko po co?
  • Josiah: Dla swej cholernej dumy.
  • Edward: Stanęliście mi na drodze do pryzu. Nie należało tego robić.
  • John: Zadufany naiwniak, Hornigold dobrze go opisał.
  • Edward: Ten fagas templariuszy nic dla mnie nie znaczy. Podobnie jak i wy.
  • Josiah: Tym gorzej dla ciebie, Kenway! Bo to templariusze pomogli nam, gdy wszystko się popieprzyło! Nie nasz król. Nie nasz kraj. Ale templariusze.
  • John: Templariusze są naszą rodziną. A gdzie jest twoja?

Stream the best stories.

Get Disney+