FANDOM

Jing Lang znana też jako Królowa Piratów (ur. 1686 w Guangzhou; zm. 1717 w Nassau) – chińska piratka i templariuszka.

Biografia Edytuj

Córka buntownika, Jing Lang urodziła się w 1686 w Guangzhou i dorastała walcząc. Jako młoda kobieta, rozwinęła talent do negocjacji i talent do nauki języków, a także zamiłowanie do odkryć. Zerwała więzi z rodziną po ślubie z synem generała dynastii Qing, czemu jej ojciec sprzeciwiał się. Później Jing służyła jako doradca wojskowy. Następnie używała piractwa pod przykrywką misji dyplomatycznych.

W 1717 roku uwiodła asasyna Vance'a, który przekazał jej najważniejsze informacje na temat działalności asasynów w Nassau. Ostatecznie została zabita przez pirata Edwarda Kenwaya, w celu odnalezienia jednego z kluczy templariuszy.

W 2013 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Orchidea.

Ostatnie Słowa Edytuj

  • Jing: Wyobraź sobie. Królowa piratów Jing Lang, pokonana z powodu fałszywej mapy. Byłam nazbyt zarozumiała.
  • Edward: Naprawdę?
  • Jing: Tak. Ukradłam prawdziwą mapę, obie połowy. Mój mąż je ma.
  • Edward: Twój mąż?
  • Jing: Tak. Lepszy człowiek niż ci głupcy.

Jing umiera a Edward zabiera jej klucz i zamyka jej oczy.

Śmierć Jing Lang

Śmierć Jing Lang

Stream the best stories.

Get Disney+