FANDOM

James Wardrop – brytyjski kupiec, polityk i członek zakonu templariuszy

Biografia Edytuj

James Wardrop urodził się w rodzinie templariuszy zamieszkałej w koloniach amerykańskich. Został przyjęty do zakonu w 1720 roku. Jego głównym zadaniem było zdobywanie terenów i bogactw dla organizacji. W 1744 roku rozpoczął budowę siatki handlowej templariuszy, która miała sięgać od kolonii aż po Indie Zachodnie. W 1750 współpracował z innym templariuszem Christopherem Gistem, w celu skupowania ziem w Ameryce Północnej.

W 1752 roku James był jednym z templariuszy, którzy byli obecni na przyjęciu w posiadłości Lawrence'a Waszyngtona, który przekazał jemu i Samuelowi Smithowi artefakty Pierwszej Cywilizacji. Jamesowi przypadł Manuskrypt.

Po śmierci Waszyngtona, Wardrop awansował w hierarchii zakonu i zaczął mieć do dyspozycji wszystkie zasoby templariuszy w Ameryce.

W 1754 roku Wardrop był obecny na kongresie w Albany. Tam znalazł go asasyn Shay Cormac, który zabił go i odebrał mu Manuskrypt.

Ostatnie słowa Edytuj

Shay popycha Jamesa i odbiera mu Manuskrypt.

  • Shay: Ja to wezmę, psie templariuszy.
  • James: Nie! Nie masz pojęcia, co robisz, głupcze.
  • Shay: Bronię wolności wszystkich ludzi przed waszymi zapędami.
  • James: Zobaczymy, jacy będą wolni, kiedy Francuzi opanują te wiecznie skłócone kolonie.
  • Shay: Kolonie będą miały się dużo lepiej, kiedy templariusze przestaną pociągać tu za sznurki.
  • James: Porządkujemy chaos. Jeśli wszystko jest dozwolone, nikt nie jest bezpieczny.

Wardrop umiera.

  • Shay: Nawet diabeł może cytować Pismo dla swoich celów.

Stream the best stories.

Get Disney+