FANDOM

Idealne małżeństwo – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Ezia Auditore da Firenze, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.0.

Opis Edytuj

Idealne małżeństwo 1 (wspomnienie) (AC2) (by Kubar906)

Rozmowa z mieszkańcem

Ezio Auditore da Firenze przyjmuje w Wenecji zlecenie kurierskie.

Przebieg Edytuj

  • Mieszkaniec: Zlodziej! Łapać tego drania!

Ezio ma pięć minut na znalezienie zwinnego strażnika, który ukradł list. Odszukuje go, zabija i zabiera mu list.

Treść listu:

Gorgio,
Wszystko idzie zgodnie z naszym planem. Mąż mój niczego nie podejrzewa. Trzymał mnie pod kluczem, ale to przetrwałam. I udało mi się odszukać ciebie, mój obrońco! Jeśli prawdziwie wierzysz w te namiętne słowa, które szeptałeś mi onegdaj do ucha, dotrzymasz przyrzeczenia i uwolnisz mnie od mego małżonka.
Wiesz, co musisz uczynić, utwardź me serce i niech ci ręka nie zadrży. Mój mąż będzie dziś wieczorem w domu. Udaje się zawsze na spoczynek, gdy zegar na wieży wybija północ. Postaraj się wejść przez okno i nie zapomnij zabrać z koszar sztyletu. Musimy to zrobić bez hałasu.
Poprosiłam męża, by osobiście dostarczył ci ten list. Jesteś dla niego tylko jakimś obcym gwardzistą, głupiec nigdy nie będzie wiedział, że pomógł nam zrealizować nasz plan. Jacyż będziemy szczęśliwy, gdy ten zramolały dziad zostanie raz na zawsze usunięty z naszego życia.
Z wyrazami wielkiej miłości,
Lucia

Ezio wraca do zleceniodawcy.

  • Mieszkaniec: Dobra robota. Wiedziałem, że mogę na ciebie liczyć!

Konkluzja Edytuj

Ezio odzyskał list.

Stream the best stories.

Get Disney+