Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Hospodar, część 1 – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ezia Auditore da Firenze z 1511 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.03.

Opis[]

Mistrz konstantynopolitańskiej dzielnicy Galata jest zaniepokojony dziwnymi sytuacjami mającymi miejsce w jego dystrykcie. Kilku asasynów zaginęło – czyli zamordowano ich. Donosi o tym fakcie swojemu mentorowi, Ezio Auditore.

Przebieg[]

  • UczeńMentorze, mamy kłopot. W zeszłych miesiącach zaginęło wielu asasynów i myślę, że wiem, dlaczego.
  • EzioZaginęło? Mówisz, że zostali zamordowani?
  • UczeńTego się obawiam. Ale nie ma czasu na wytłumaczenia. Ukryj się w parku na zachód stąd i zaczekaj, aż przybędę. Sam zobaczysz.

Ezio wraz ze swym uczniem udają się do parku, każdy jednak inną ścieżką. Ezio po drodze likwiduje kilku strażników, mogących utrudnić ich zmagania.

  • EzioWyostrz swe zmysły. W tym miejscu czai się niebezpieczeństwo, którego jeszcze nie rozpoznałem. Obserwuj okolicę, ja się nieco rozejrzę.

Wyczyszczając uprzednio obrzeża parku z templariuszy, Mentor i Mistrz Galaty obserwują teren. Za pomocą Orlego Zmysłu, asasyn widzi zabójstwa dokonane przez nieznanego człowieka.

  • Ezio: Nie podoba mi się to.

Asasyni go odnajdują i zaczynają gonić.

  • Ezio: Za tym człowiekiem!
    Tylko winny ucieka z taką szybkością!
  • ValiI tylko głupiec zatrzymuje się, by walczyć!

Próba skoczenia na niego z ostrzem podjęta przez kończy się fiaskiem, a sam morderca ucieka, pozostawiając po sobie obłok dymu i kilku bizantyńskich milicjantów.

  • Ezio: Jakieś rany?
  • Uczeń Moja duma została zraniona, a teraz mam też ciężkie serce. Ten człowiek nazywa się Vali. Kiedyś był asasynem. 
  • EzioNajwyraźniej wiele umie. I ma rachunki do wyrównania.
  • UczeńTak. Póki ten człowiek nie zostanie schwytany lub zabity, obawiam się, że nikt z nas nie zazna spokoju w tym mieście.
  • EzioI póki nie masz odpowiedniego wyszkolenia, nie pozwolę ci stanąć twarzą w twarz z zabójcą tak niebezpiecznym jak ten człowiek. Skupmy się najpierw na doszlifowaniu twoich umiejętności.

Konkluzja[]

Mistrz Galaty zidentyfikował swój cel, którym jest Vali cel Tradat, dawny asasyn, który zerwał z Bractwem i przyłączył się do templariuszy. Próba jego likwidacji skończyła się jednak porażką. Ezio postanowił doszlifować zdolności swego ucznia, przed następną konfrontacją z wrogiem.

100% synchronizacji[]

By uzyskać pełną synchronizację z przodkiem, należy przynajmniej raz skorzystać z pomocy asasynów Ezia.

Advertisement