Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

„Sępy zaś reprezentują zdrajców […] Geier to niemieckie słowo które znaczy sęp!”
Desmond Miles demaskujący zdrajcę[src]

Herman Geier (ur. ? w Niemczech; zm. 2012) – niemiecki templariusz, były pracownik Abstergo Industries oraz agent templariuszy w oddziale asasynów.

Biografia[]

Desmond i asasyni

Geier monitorujący sesję Desmonda w Animusie

Po odejściu z Abstergo w 2012 roku dołączył się do drużyny asasynów Lucy.

Po tym, jak Desmond i Lucy uciekli z Abstergo do kryjówki asasynów w porcie, Miles poznał tam innych asasynów – Toma i Michaela. Po małej przepychance z Michaelem, Desmond wszedł do Animusa, gdzie nad jego sesją czuwali Tom, Lucy i Herman.

Następnego dnia Herman wraz z resztą odjechał mobilną bazą asasynów w inne miejsce. W czasie drogi zostali zaatakowani przez agentów templariuszy, których o wszystkim poinformował. Asasyni po odparciu ataku zaczęli zastanawiać się, jak templariusze dowiedzieli się o ich miejscu pobytu. Po dłuższej chwili namysłu, Desmond postanowił sprawdzić, kto jest zdrajcą – użył w tym celu telefonu znalezionego przy jednym z templariuszy, a gdy okazało się, że Geier jest zdrajcą, Miles zastrzelił go.

Ostatnie słowa[]

DesmondGeiger

Geier chwilę przed śmiercią

  • Desmond: Ezio, Altaïr, Aquilus… wszystkie te imiona w różnych językach znaczą „orzeł”… Orzeł to od wieków emblemat mojej rodziny. Sępy zaś reprezentują zdrajców! Powinni uważać (zdrajcy), bo ich śmierć się zbliża!
  • Herman: W jaki sposób nas to dotyczy?
  • Shaun: Co chcesz powiedzieć, Desmondzie?
  • Desmond: Prawie skończyłem, Shaun! Sprawię, że zaoszczędzisz swój cenny czas! Możesz mi pożyczyć pistolet?
  • Shaun: Co chcesz zrobić?
  • Desmond: Zobaczysz.

Shaun przekazuje pistolet Desmondowi.

  • Desmond: Dzięki!

Desmond przeładowuje i strzela Hermanowi w kolano.

  • Herman: AAAAH!
  • Lucy: Co robisz, zwariowałeś?

Desmond celuje w Lucy.

  • Desmond: Ufałem ci ślepo od początku, Lucy… teraz proszę cię, żebyś zrobiła to samo… Znalazłem ten telefon przy ciele templariusza… Weź go!

Desmond daje Lucy telefon.

  • Lucy: Co mam zrobić?
  • Desmond: Sprawdź odebrane połączenia i wybierz ostatni numer…

Lucy dzwoni. Słychać dzwonek telefonu w kieszeni Hermana. Desmond celuje w Hermana.

  • Desmond: Nie odbierzesz, Geier? Dobrze… Przypuszczam więc, że muszę odebrać za ciebie…

Desmond strzela w głowę Hermanowi.

  • Desmond: „Geier” to niemieckie słowo, które znaczy „sęp”!
Advertisement