FANDOM

Gwizdnięcie – umiejętność, występująca w Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed Chronicles: China, Assassin's Creed Chronicles: India, Assassin's Creed Chronicles: Russia, Assassin's Creed: Syndicate, Assassin's Creed: Origins oraz Assassin's Creed: Odyssey.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Gwizdnięcie można wykonać, przebywając w kryjówce takiej jak krzew czy wóz z sianem, aby zwabić do siebie pobliskiego strażnika. Ów strażnik zrobi się podejrzliwy i pójdzie sprawdzić, co wydało ten dźwięk. Gdy zbliży się on do Edwarda, ten będzie mógł go zlikwidować dzięki ukrytemu ostrzu, pozostając niewykrytym.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

W tej grze rola gwizdnięcia nie zmienia się. W nowej generacji Animusa została dodana za to animacja, która pokazuje graczowi zasięg rozchodzenia się fali dźwiękowej.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

Rola gwizdnięcia w tej grze nie zmieniła się. Można go za to użyć nawet wtedy, gdy nie przebywa się w kryjówce. W Helixie specjalna animacja pokazuje zasięg gwizdnięcia i strażników nim objętych.

Assassin's Creed Chronicles: India Edytuj

Umiejętność ta nie zmienia się względem poprzedniej odsłony.

Assassin's Creed Chronicles: Russia Edytuj

Umiejętność ta ponownie się nie zmienia.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

Rola gwizdnięcia w tej grze nie zmieniła się, lecz nie można już ustalić i zobaczyć zasięgu słyszalności gwizdnięcia.

Assassin's Creed: Origins Edytuj

Umiejętność ta nie zmienia się.

Assassin's Creed: Odyssey Edytuj

Umiejętność po raz kolejny nie ulega zmianie.

Stream the best stories.

Get Disney+