Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

"Forteca Sztormów" – jeden z okrętów legendarnych, grasujących na wodach Oceanu Atlantyckiego w XVIII wieku. Należał do floty bractwa asasynów.

Charakterystyka i uzbrojenie[]

"Forteca Sztormów" jest potężnym okrętem o czarnych żaglach. Posiada silny, lecz nieprecyzyjny moździerz. Jej salwy burtowe mają ogromną siłę rażenia, a na dodatek działa są błyskawicznie ładowane przez załogę, w wyniku czego Forteca może przeprowadzić kilka salw w bardzo niewielkim czasie i zniszczyć wiele statków.

Walka[]

Aby pokonać "Fortecę Sztormów" należy przede wszystkim unikać jej salw, które w połączeniu z szybkim przeładowaniem dział, mogą zadać "Morrigan" ogromne obrażenia. Trzeba zatem podpłynąć do niej od strony dziobu lub rufy i wykonać kilka ciężkich salw. Następnie szybki zwrot i oddalenie się od "Fortecy". Gdy już to zrobimy, należy ostrzelać wroga z moździerza, który zada Fortecy duże obrażenia, gdyż jej kadłub nie jest zbyt wytrzymały.

Gdy "Forteca" straci dużo "życia", na pomoc jej przyjdą dwie inne jednostki asasynów – "Argonauta" i "Berło". Nie są one jednak tak potężne jak ona i można je pokonać o wiele łatwiej.

Po pokonaniu "Fortecy Sztormów" i jej sojuszników, zakon templariuszy nagradza kapitana "Morrigan" – Shaya Cormaca, wręczając mu odzienie mistrza templariuszy.

Advertisement