Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Duncan Little (1730-?) – członek bractwa asasynów, do którego przyjął go Connor w czasie rewolucji amerykańskiej. Jest spokrewniony z Miko, którego zamordował na jego oczach Haytham.

Biografia[]

Duncan pochodzi z Irlandii. Urodził się jako najmłodszy z dużej rodziny. Był kapłanem i został wysłany jako misjonarz do Afryki w 1756 roku. Spędził tam trochę czasu, ale powrócił do Irlandii 1760 i porzucił kapłaństwo. Potem wyruszył do Bostonu, do dzielnicy North End, w 1763 roku po tym, jak jego rodzina została brutalnie potraktowana, gdy opuścił kościół katolicki. Osadził się w północnej części Bostonu i szybko stał się cenionym mediatorem. Jego pozycja w mediacji wzięła się z tego, że zwykle pomagał rozwiązywać problemy innym za pomocą zniechęcania ich do brutalnego rozstrzygnięcia sporu. Wszystkie spory były rostrzygane w barze "Pod Królewskim wierzchowcem", a stół na którym je rozstrzygano był powszechnie znany jako "Trybunał Little'a". Rostrzyganie sporów zakończyło się, gdy w 1770 roku pewien Brytyjczyk zniszczył stół.

Ciekawostki[]

  • Urodził się w 1730 roku, więc w momencie śmierci jego wuja Duncan powinien mieć 24 lat, mimo to Haytham widział go jako małego chłopca.
Advertisement