Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Drużyna Omega – tajna grupa zadaniowa zakonu templariuszy, odpowiadająca jedynie przed przewodniczącym Wewnętrznego Sanktuarium, Alanem Rikkinem. Drużyna Omega była utrzymywana w tajemnicy nawet przed członkami Wewnętrznego Sanktuarium.

Dane[]

W październiku 2016 roku Rikkin użył Drużyny Omega w celu obserwacji jednego z członków Wewnętrznego Sanktuarium, Simona Hathaway'a, któremu zlecił naprawienie Miecza Edenu. Rikkin starał się uniknąć tego, by Hathaway odkrył zbyt wiele na temat dawnego Wielkiego Mistrza templariuszy, Jakuba de Molay, chcąc zapewnić, że przyszłość zakonu będzie dyktowana tylko przez niego i nie będzie idealizowana, co było słabym podejściem de Molay'a, które doprowadziło do jego egzekucji. Jednakże profesor zdołał uniknąć wysiłków Rikkina i przedstawił swoją wizję Wewnętrznemu Sanktuarium na zebraniu w Londynie, przez co zaczął inspirować niektórych z członków do ponownej oceny sposobu działania templariuszy w dzisiejszych czasach.

Potem Rikkin polecił Drużynie Omega kontynuować obserwację Hathaway i rozważył uchwalenie planu awaryjnego "Podwójne W." przeciwko całemu Sanktuarium, jeśli tylko będzie to konieczne, ale był zainteresowany wydarzeniami w CRFA w Madrycie, które zwracały jego uwagę. W efekcie zespół Omega pozostawał w trybie gotowości, aby poczekać na kolejne instrukcje, aż Rikkin powróci z Hiszpanii, jednak dyrektor Abstergo tuż po powrocie do kraju został zamordowany przez Calluma Lyncha w londyńskim Gmachu templariuszy.

Znani członkowie[]

Zobacz też[]

  • Drużyna Sigma
Advertisement