Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Droga do arsenału – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ezia Auditore da Firenze z 1511 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.03.

Opis[]

Po wyważeniu bram arsenału przez buntowników, Ezio rusza, przez walczących rebeliantów i janczarów, by dowiedzieć się o planach Manuela Paleologa.

Przebieg[]

Droga do Arsenału 2 (by Kubar906)

Ezio podsłuchuje templariuszy

Droga do Arsenału 5 (by Kubar906)

Ezio odkrywa rusznice

Ezio podsłuchuje janczarów i templariuszy.

  • Manuel: Dwadzieścia lat w tym mieście, żyjąc, jakbym był nikim... i wreszcie wszystko zaczyna się układać, jak powinno.
  • Shahkulu: Gdy przywrócone zostanie panowanie dynastii Paleologów, Manuelu, nie zapomnij, kto ci w tym pomagał.
  • Manuel: Nie zapomnę, przyjacielu! Nie śniłbym nawet o zdradzeniu człowieka o twych wpływach. Ale musisz być cierpliwy. Nie od razu Nowy Rzym zbudowano. Wystarczy. Zaprowadź mnie na mój okręt. (Do janczarów) Jeśli choć jedna sztuka jest uszkodzona, zatrzymuję całą kwotę.

Manuel, Shahkulu i janczarzy wychodzą, Ezio zagląda do skrzyń. Widzi tam najnowsze, śmiercionośne rusznice.

  • Ezio: Merda! (Cholera!)

Do pomieszczenia nagle wchodzi dwóch janczarów. Wywiązuje się walka, lecz Ezio ucieka najpierw z ich oczu, a potem z arsenału.

Konkluzja[]

Ezio odkrył, że janczarowie zamierzają sprzedać templariuszom broń palną.

100% synchronizacji[]

Żeby uzyskać stuprocentową synchronizację z Eziem, trzeba wykonać zabójstwo z powietrza.

Ciekawostki[]

  • Janczarzy, którzy nakryli Ezia na szpiegowaniu, nie walczą standardową bronią tej formacji – kijilem – tylko bizantyńskim miecz wojskowym. To jedyny taki przypadek w grze.
Advertisement