FANDOM

Dolina Forge – jeden z terenów łowieckich na Pograniczu oraz jego część.

Geografia Edytuj

Dolina Forge znajduje się na wschodzie pogranicza, graniczy od północy z Black Creek, od północnego wschodu z Diamond Basin, od wschodu z Concord, a od południa z Lasem Troya oraz z Packanack.

Krajobraz Edytuj

Dolina Forge to głównie tereny leśne, na których można odnaleźć bagna, czy rzeki. W centrum doliny znajduje się jedno duże wzgórze, które zostało przekształcone na obóz w 1777 roku.

Historia Edytuj

Podczas rewolucji amerykańskiej, głównodowodzący armii kontynentalnejJerzy Waszyngton, w 1777 roku po paśmie przegranych bitew, musiał oddać Brytyjczykom Filadelfię. Po opuszczeniu miasta oddziały udały się na pogranicze. Nadciągała zima, więc Waszyngton musiał działać szybko. Postanowił więc zbudować obóz w Dolinie Forge, w którym przebywał w zimę 1777, aż do lata 1778 roku. Mróz i głód w zimę dawał się we znaki Waszyngtonowi. Razem z nim w Dolinie Forge przebywał markiz de Lafayette oraz Benedict Arnold.

Od 1778 roku obozowisko było zamieszkiwane przez Mohawków i biednych kolonistów.

Fauna Edytuj

W Dolinie Forge można znaleźć cztery gatunki zwierząt:

  • Łoś – prawie na całym terenie Doliny Forge
  • Zając – prawie na całym terenie Doliny Forge
  • Bóbr – bagna
  • Szop  – wschodnie tereny leśne.

Zagospodarowanie przez człowieka Edytuj

Oprócz dużego obozu patriotów, na terenie Doliny Forge leżą pojedyncze domy i opuszczony kościół.

Stream the best stories.

Get Disney+