Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Długa kolejka – wirtualna prezentacja dodatkowych genetycznych wspomnień Ratonhnhaké:tona, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 3.0.

Opis[]

Po bitwie w zatoce Chesapeake, Aquila przybiła do przystani w Domostwie Davenporta. Jej załoga została w znacznym stopniu ranna, na miejsce przybył więc doktor Lyle White. Zabrał się on za badanie i opatrywanie rannych marynarzy.

Przebieg[]

  • Marynarz: Doktorze! Musi mi pan pomóc!
  • Lyle: Nogi nie stracisz, to mogę ci obiecać. Ale będzie bolała przez dłuższy czas. W istocie nie jest tak źle, jak wygląda. Utrzymuj ją w czystości, a powinna się zagoić.
    Connor! Nie daję już rady z taką ilością pacjentów. Potrzebuję pomocy. Twojej. Kogokolwiek!
  • Ratonhnhaké:ton: Myślę, że chyba mam kogoś w sam raz.

Ratonhnhaké:ton idzie do Diany.

  • Ratonhnhaké:ton: Diano. Pozwól ze mną. Potrzebuję twojej pomocy.
  • Diana: Oczywiście. O co chodzi?
  • Ratonhnhaké:ton: Doktor White jest dosłownie zawalony pacjentami i potrzebuje kogoś do pomocy.
  • Diana: Ale ja nie jestem lekarzem, Connor.
  • Ratonhnhaké:ton: Może i nie, ale już widziałem, jak opiekujesz się ludźmi, masz do tego rękę.

Ratonhnhaké:ton przyprowadza Dianę do doktora White'a.

  • Lyle: Diana! Doskonale. Słyszałem, że masz smykałkę do leczenia. Obejrzyj proszę tego młodzieńca. Connor, mógłbyś pomóc tym dwóm panom z przodu?

Ratonhnhaké:ton pomaga pierwszemu marynarzowi.

  • Marynarz 1: Poobcierałem się od liny. Zdarza się. Dzięki, kapitanie.

Ratonhnhaké:ton pomaga drugiemu marynarzowi.

  • Marynarz 2: Już mi lepiej, sir. Dziękuję.

Ratonhnhaké:ton pomaga trzeciemu marynarzowi.

  • Marynarz 3: Odłamek szrapnela trafił mnie w ramię. Zwykły pech. Dzięki, kapitanie.

Ratonhnhaké:ton pomaga czwartemu marynarzowi.

  • Marynarz 4: Dzięki, kapitanie.

Ratonhnhaké:ton pomaga piątemu marynarzowi.

  • Marynarz 5: Dzięki, szefie. Doceniam pomoc. Powinienem wyzdrowieć.

Po udzieleniu pomocy, Ratonhnhaké:ton wraca do doktora White'a.

  • Lyle: Dobrze się spisałeś, Connor. A ty, Diano, zrobiłaś na mnie wielkie wrażenie.
  • Diana: Dziękuję, doktorze. Zwłaszcza, że nigdy się tego nie uczyłam.
  • Lyle: Może i nie, ale masz doskonałe wyczucie i rękę prawdziwego medyka. Jeśli miałabyś czas, to z wdzięcznością przyjąłbym twoją stałą pomoc.
  • Diana: Jeśli tylko Catherine będzie mogła popilnować dzieci przez kilka dni w tygodniu.
  • Lyle: Jeśli nie będzie mogła, to znajdziemy kogoś innego, kto ich przypilnuje.

Konkluzja[]

Z pomocą Ratonhnhaké:tona i Diany, Lyle White poradził sobie z opatrzeniem rannej załogi Aquili. Ponadto, może on od teraz wytwarzać lekarstwa i trucizny lepszej jakości.

Advertisement