FANDOM

Czwórka na scenie – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ezia Auditore da Firenze z 1478 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.0.

Opis Edytuj

Ezio przychodzi na Ponte Vecchio, we Florencji, by porozmawiać z Lorenzo de' Medici.

Przebieg Edytuj

  • Lorenzo: Gdy miałem sześć lat, wpadłem do Arno. Szybko zacząłem zapadać się w mrok, przekonany, że moje życie dobiegło końca. Ale obudziło mnie łkanie mojej matki. Stał przy niej obcy mężczyzna ociekający wodą. Uśmiechał się do mnie. Matka wyjaśniła, że to on mnie uratował. I tak właśnie zaczęła się długa i owocna zażyłość między dwoma rodzinami: twoją i moją. Przepraszam, że nie zdołałem ocalić twojego ojca i braci.
  • Ezio: Nie masz za co przepraszać. Sądzę, że Jacopo de' Pazzi przyczynił się do ich śmierci. Także do ataku na ciebie. Muszę go znaleźć.
  • Lorenzo: Ten tchórz zwiał, zanim udało się go aresztować!
  • Ezio: Jakieś tropy?
  • Lorenzo: Nie. Dobrze się ukryli.
  • Ezio: Oni?
  • Lorenzo: Jacopo nie był jedynym spiskowcem, który zbiegł.
  • Ezio: Jeśli ktoś współpracuje z Jacopo, na pewno był też zamieszany w spisek przeciwko mojej rodzinie. Podaj mi nazwiska.
  • Lorenzo: Antonio Maffei, arcybiskup Francesco Salviati, Stefano da Bagnone i Bernardo Baroncelli.
  • Ezio: Bene. (Dobrze.) Pójdę spotkać się z wujem. Jego ludzie stacjonują poza miastem.
  • Lorenzo: Poczekaj... Zanim pójdziesz.

Lorenzo daje Ezio kartę z Kodeksu.

  • Ezio: Karta z Kodeksu!
  • Lorenzo: Zabrałem ją z kartotek, jakie posiadał Francesco de' Pazzi, nie będzie już jej potrzebował. Zawsze interesowały mnie antyki. Tak jak twojego ojca.
  • Ezio: Dla mnie też jest przydatna.
  • Lorenzo: A więc niech to będzie prezent ode mnie! Niech Bóg ma nas w swojej opiece.

Konkluzja Edytuj

Ezio dowiedział się od Lorenza o kolejnych spiskowcach. Otrzymał także od niego kartę z Kodeksu.

Stream the best stories.

Get Disney+