FANDOM

Czarna flaga na maszt – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Edwarda Kenwaya z 1715 roku, ponownie odtworzona przez analityka Abstergo Entertainment za pomocą Animusa Omega.

Opis Edytuj

Czarna flaga na maszt 1 (wspomnienie) (AC4BF) (by Kubar906)

Kawka na wybrzeżu Salt Key

Edward wyrusza na zdobycie ładunku stali.

Przebieg Edytuj

  • Benjamin: Trafił nam się dziś niezgorszy łup. Tak trzymaj, a Nassau stanie się pierwszym miastem, w którym mężczyźni i kobiety będą mogli żyć wedle woli Boga, w spokoju i wolności. Wystarczy trochę krwi, potu i kawałek szmaty...
  • Thatch: Mamy gdzieś barwy chorągwi łopoczące nad głowami innych i szczycimy się tym. A ta czarna bandera niech będzie jedynie symbolem twojej walki o przyrodzoną człowieczą wolność. Jest twoja. Niech jej łopot napawa cię dumą.
  • Edward: Tak będzie.
  • Benjamin: Daj mi wykaz, którym ci powierzył. Jeśli mamy utrzymać naszą republikę, na równi ze złotem będziemy potrzebowali dział.
  • Edward: W ten sposób zadrzemy z marynarką.
  • Benjamin: Nasz władca przymknie oko, póki będą to okręty pod banderą króla Filipa.

Edward i piraci weszli na Kawkę.

  • Benjamin: Jak pewnie zauważyłeś, statków kupieckich na tych wodach jest trzy razy tyle, co okrętów wojennych.
  • Edward: Owszem. Łatwy łup, ale w małych porcjach.
  • Benjamin: Racja. Aby więc wywabić marynarkę z ukrycia, warto poczynić trochę szkód.
  • Adéwalé: Żagiel na horyzoncie! To bryg wojenny.
  • Benjamin: Masz dobre oko, chłopie. Jesteś na to gotowy, Kenway? Oni nie poddadzą się bez uczciwej walki.
  • Edward: Kto jest za zaatakowaniem tego brygu, chłopcy! Dajcie głos! Oto i dźwięk, który lubię! Na stanowiska! Wszyscy do dział!
  • Benjamin: Z marynarką trzeba ostrożnie. Mogą wam przywalić salwą burtową, ale mogą was też staranować.
  • Edward: To może wypróbujemy na nich te beczułki z prochem?
  • Benjamin: Zgoda. To dobry pomysł.

Kawka unieruchomiła hiszpański bryg.

  • Edward: Do roboty, chłopcy! Przetrzepcie im skórę i dajcie posmakować brytyjskiej stali!

Edward przeprowadził abordaż i zgromadził zapas stali.

  • Edward: Na Boga, ale dostali w skórę! Jak nam poszło?
  • Benjamin: Wzięliśmy zacny łup, bez dwóch zdań! Myślę, że teraz pora się przyczaić i zapewnić sobie dyskrecję odpowiednią łapówką.
  • Edward: Zgoda. Jak zatem możemy obniżyć zdobyty rozgłos?
  • Benjamin: Pieniędzmi, mój chłopcze. Przyzwoita łapówka przekazana odpowiedniemu urzędnikowi odciągnie od ciebie uwagę wojskowych.
  • Edward: Dobrze. Tak też zrobimy. Muszę w końcu poznać tych dobroczyńców.
  • Benjamin: Rozsądny krok.

Wyładunek towarów

Piraci na Kawce

Edward staje za sterem Kawki

Edward dociera z powrotem na wybrzeże Salt Key i za dwieście reali przekupuje miejscowego oficera.
  • Benjamin: Jesteś niesamowity, Kenway. Masz smykałkę do tej roboty.
  • Edward: Jeśli coś kochasz, żadna to robota.
  • Thatch: Ha! Ha! Banialuki!
  • Edward: Nie zamierzam jednak robić tego w nieskończoność, chłopcy. Tylko do czasu, gdy uzbieram dość złota, by kupić sobie w ojczyźnie dość ziemi i wpływy.
  • Benjamin: Jezu, ty chyba sam nie słyszysz, co gadasz? Cały czas myślisz o tej angielskiej wywłoce, a mógłbyś na zawołanie mieć tu każdą dzierlatkę.
  • Edward: Ach, panowie, widzę, że przyświecają wam nie lada cele. A myślałem już, że jestem w kompanii zwykłych łajdaków.

Edward idzie do Adéwalé.

  • Edward: Wspaniałe to dzisiejsze żniwo. Jak nastroje załogi?
  • Adéwalé: Same bezzębne uśmiechy. Paru mówi o spotkaniu z panem Kiddem i wybraniu się na rabunek na pobliską plantację.
  • Edward: Plantację? Ambitne zamiary.
  • Adéwalé: I zyskowne, o ile nam się wszystko uda.
  • Edward: Tak. To dobry pomysł.

Konkluzja Edytuj

Edward zebrał wystarczającą ilość stali i pożeglował w kierunku spotkania z Jamesem Kiddem.

100% synchronizacji Edytuj

Żeby uzyskać stuprocentową synchronizację z Edwardem, należy:

Stream the best stories.

Get Disney+