Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Człowiek w purpurze – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ezio Auditore da Firenze z roku 1500, odtworzona ponownie przez Desmonda Milesa w 2012 za pomocą Animusa 2.01.

Opis[]

Po dostarczeniu wszystkich przesyłek Mikołaja Kopernika, Ezio Auditore powrócił do uczonego, by poinformować go o wykonaniu zadania.

Przebieg[]

  • Ezio: Wszystkie listy zostały dostarczone.
  • Kopernik: Gdy ciebie nie było, rozpoznałem najbardziej prawdopodobne źródło tych dziwnych ataków. Mistrz Świętego Pałacu.
  • Ezio: Kto to?
  • Kopernik: Dominikanin, którego wyznacza Papież, aby trzymał pieczę nad czystością wiary. Nigdy nie lubił moich badań, a teraz, gdy porzuciłem templariuszy, najwyraźniej mści się na mnie.
  • Ezio: Gdzie mogę go znaleźć?
  • Kopernik: Zazwyczaj w pobliżu zbierają się kardynałowie. Podążaj za jednym z nich. Mistrz lubi pozdrawiać każdego z nich. Być może uda ci się usłyszeć bardziej stanowczy dowód.

Ezio udał się znaleźć kardynała, za którym mógłby podążać. Znalazł on go w pobliżu Castel Sant'Angelo, a nic niepodejrzewający kardynał doprowadził asasyna do miejsca swojego spotkania z Mistrzem Świętego Pałacu.

  • Giuliano: Mistrzu.
  • Kardynał: Giuliano. Czy masz jakieś wieści o Copernico i pozostałych?
  • Giuliano: Nie mam.
  • Kardynał: Ci głupcy, zatruwający lud swoimi teoriami. Już teraz z trudem udaje nam się okiełznać motłoch. Wyznaczyłem do tego zadania najlepszych strażników. Ufam, że szybko sobie z tym poradzą.

Ezio, usłyszawszy o planach kardynała, postanowił go powstrzymać.

  • Ezio: Muszę ich powstrzymać.

Konkluzja[]

Ezio wyruszył powstrzymać strażników przygotowujących się do ataku na Kopernika.

100 % synchronizacji[]

Aby uzyskać pełną synchronizację z Eziem, nie wolno asasynowi zabić nikogo podczas śledzenia kardynała.

Błędy[]

  • W polskim tłumaczeniu gry, według opisu wspomnienia Ezio chciał znaleźć kardynała, by z nim porozmawiać. Natomiast w oryginalnej wersji językowej użyte jest słowo tail, które znaczy podążaj za.
  • Z powodu błędu gry, Giuliano pojawia się w scence przerywnikowej w modelu Mistrza Świętego Pałacu, a nie w ubraniu kardynała.
Advertisement