FANDOM

 Concord – miasto na pograniczu oraz teren łowiecki.

Geografia Edytuj

Concord leży delikatnie na zachód od centrum pogranicza. Graniczy ono od północy z Diamond Basin, od wschodu z Lexington, od zachodu z doliną Forge, a od południa z Lasem Troya i Szkockimi Równinami.

Krajobraz Edytuj

Miasto Concord jest otoczone lasami, choć granicą pomiędzy nim a Doliną Forge jest rzeka. Są tam też liczne pagórki i pojedyncze skały.

Historia Edytuj

Concord zostało założone w 1635 roku przez kolonizatorów brytyjskich, to przez nich było rozbudowywane.

W 1755 roku miasto było często atakowane przez Kaniehtí:ioIndiankę z plemienia Kanien'kehá:ka. Jej ataki zmalały, kiedy miasto zostało być zamieszkiwane przez brytyjskich żołnierzy, na czele których stał Edward Braddock. Indianka z pomocą Haythama Kenwaya dowiedziała się w Concord, że generał ukrywa się w forcie St-Mathieu na Szkockich Równinach.

Dwadzieścia lat później (1775) do Concord przybył Paul Revere razem z Connorem Kenwayem. Przygotowywali oni wystąpienie zbrojne przeciw Brytyjczykom, na których czele stał John Pitcairn. W nocy z 18 na 19 kwietnia dwóch rebeliantów ostrzegło milicję na pograniczu, aby John Parker objął dowodzenie nad małym oddziałem milicjantów w Lexington. Bitwę zaczęli przegrywać buntownicy, jednak odwrót milicji do Concord dał im zwycięstwo, gdyż brytyjskie legiony zostały zaatakowane na moście. Bitwę wygrali rebelianci.

Fauna Edytuj

W Concord można znaleźć cztery gatunki większych zwierząt:

  • Bóbr - nad rzeką pomiędzy Doliną Forge a Concord
  • Szop - prawie na całym terenie Concord
  • Zając - prawie na całym terenie Concord
  • Jeleń - na północy.

Zagospodarowanie przez człowieka Edytuj

Tereny Concord zajmuje głównie miasto, w którym centrum znajduje się sklep, tawerna, targ i kościół. Oprócz tego można znaleźć młyn i inne pojedyncze budynki.

Stream the best stories.

Get Disney+