Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Ciche zabicie łuczników – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Zbierając informacje o Robercie de Sable, Altaïr idzie do informatora.

Przebieg[]

  • Informator: Altaïr, przyjacielu! Musisz mi pomóc! Malik kazał mi zabić kilku łuczników w okolicy, żeby ułatwić poruszanie się naszym braciom. Normalnie nie sprawiłoby mi to problemu, ale wszyscy są nerwowi z powodu pogrzebu. Straż wystawiła najlepszych ludzi do utrzymywania porządku, a ja po prostu nie dam im rady. Pragnę cię prosić o dwie rzeczy: zabij łuczników i nie mów Malikowi o mojej porażce. W zamian zobaczę czego zdołam się dowiedzieć o planach Roberta.

Altaïr zabił czterech łuczników i powrócił do informatora.

  • Informator: Jestem ci dozgonnie wdzięczny za pomoc. Malik nigdy by mi tego nie wybaczył. Oto czego się dowiedziałem: w moim przypadku atak wprost na cmentarz nie miałby szans. Za dużo strażników. Zamiast tego wmieszałbym się między uczonych, którzy na pewno tam będą. Może nie jest to najprostsze podejście, ale na pewno bezpieczniejsze.

Konkluzja[]

Altaïr dowiedział się o bezpieczniejszym sposobie przedostania się na cmentarz niezauważonym.

Advertisement