FANDOM

Caserma di Alviano – lokacja w Assassin's Creed: Brotherhood.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Historia Edytuj

Caserma di Alviano to koszary usytuowane we wschodniej części Rzymu, w dzielnicy Kampania. Wiadome jest, że już w roku 1500 służyły za główną bazę żołnierzy najemnych w mieście dowodzonych przez Bartolomea d'Alviano. W tymże roku koszary zostały zaatakowane przez siły francuskie od dowództwem barona Octaviana de Valois. W obronie koszar pomógł asasyn Ezio Auditore da Firenze, a następnie ufundował remont Caserma di Alviano. Później bywał tu okazjonalnie, by zdać raport Pantasilei Baglioni o swoich postępach w wykonywaniu zleceń najemników.

Po 1503 roku koszary zaczęły popadać w ruinę. Ostatecznie rozebrano je. W 1960 roku chciano upamiętnić to miejsce, ale z powodu deficytu wiedzy na temat lokalizacji koszar, porzucono ten pomysł i zainicjowano budowę parku. Ta idea także upadła i w końcu zbudowano tylko bar szybkiej obsługi.

Architektura Edytuj

Kompleks koszarowy dzieli się na właściwy budynek oraz dwa dziedzińce. Mieści się tu także budynek frakcji. Pod koszarami znajduje się sala z areną treningową. Całość otoczona jest murami, w których wydzielono trzy bramy: od strony zachodniej, północnej i południowej.

Stream the best stories.

Get Disney+