FANDOM

Bishop – postać, występująca w Assassin's Creed: Unity oraz Assassin's Creed: Syndicate, współczesna asasynka.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

W 2014 roku wraz z Deaconem była odpowiedzialna za werbowanie do bractwa nowych członków, przy pomocy Helixa. Nawiązała ona kontakt z nieznanym z imienia użytkownikiem Helixa i wgrała mu DNA Arna Doriana. Jego DNA miało pomóc im odnaleźć szczątki Mędrca, Françoisa-Thomasa Germaina. Gdy użytkownik zakończył swoją sesję, ta wgrała mu dodatkowe zakodowane DNA Arna, dzięki czemu dowiedzieli się o Fragmencie Edenu z Franciady.

Była odpowiedzialna za wirtualny trening nowicjuszy przy pomocy misji współpracy. Jej głos towarzyszył rozgrywkom szczelin Helixa, misji kradzieży i kooperacji. Jej zadaniem było również zdobywanie danych wywiadowczych dla asasynów, do czego wykorzystywała swoich rekrutów.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

ACS Bishop

Bishop w Assassin's Creed: Syndicate

Bishop w 2015 roku koordynowała działanie grupy asasynów. Ona, Galina, Shaun oraz Rebecca przy pomocy tego użytkownika szukali Całunu Turyńskiego, który okazał się znajdować pod Pałacem Buckingham.

Ciekawostki Edytuj