Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Baza danych:Najemnicy Typ: Ludzie → Społeczność Główny artykuł: Najemnicy
Najemnicy (baza danych - AC2)
NAJEMNICY
REBECCAC84: Na pewno możesz zapłacić tym najemnikom, żeby dla ciebie walczyli. Idź i porozmawiaj z nimi!

W renesansowej Italii najemnicy byli bardzo mobilną grupą, podróżującą od zlecenia do zlecenia. Zawodowi kapitanowie, zwani Condottieri (kondotierami), zwykle opłacani przez miasta, rekrutowali ludzi na określony czas. Wielu żołnierzy najemnych służących w Italii nie było nawet Włochami – pochodzili z takich krajów jak Niemcy, Szwajcaria i Węgry.

W trakcie nieustannej walki o dominację w Italii państwa włoskie wynajmowały najemników do prowadzenia wojen ze swoimi sąsiadami, a żołnierze, z których większość nie kierowała się kodeksem honorowym, często dopuszczali się gwałtów i grabieży.

Gdy opłacającym ich państwom kończyły się pieniądze, żołnierze rozchodzili się, po czym często wynajmowano ich do zniszczenia miasta, którego jeszcze niedawno bronili.

Niektórzy z najemników mieli honor, walczyli za sprawę, w którą wierzyli, ale były to nieliczne przypadki. Ich usługi tym bardziej ceniono.
Database AC2
Advertisement