Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Baza danych:Evie Frye Typ: Ludzie → Sojusznicy Główny artykuł: Evie Frye
EVIE FRYE
Data urodzenia: 9 listopada 1847

Evie Frye urodziła się cztery minuty przed swoim bratem, Jacobem i nigdy nie pozwoliła mu o tym zapomnieć. Była zawziętą osobą od chwili złapania oddechu, którym to oddechem obróciła w nicość spokojną ciszę ciepłego, wiejskiego domu.

Cecily, matka Jacoba i Evie, zmarła podczas porodu. [Evie] Była jedyną córką Ethana, kierownika manufaktury English Steel, wzniesionej w dolinie Rhondda, w południowej Walii. Jej matka także pochodziła z tego regionu. Ethan zgodził się na propozycję teściowej, która zaoferowała opiekę nad dziećmi, aż skończą sześć lat. Potem sam Ethan zajął się ich wychowaniem w rodzinnym domu w Crawley.

Ojciec Evie przysposabiał ją i brata do wstąpienia w szeregi bractwa. Były to niebezpieczne czasy dla asasynów w Anglii, ponieważ templariusze starali się poszerzyć zdobyte w Londynie wpływy na okoliczne regiony. Evie odznaczała się pilnością i podejściem technicznym – skłaniała się ku kwestiom teoretycznym i organizacyjnym bractwa. Specjalizowała się w badaniach – interesowały ją zwłaszcza Fragmenty Edenu.

Ethan zaszczepił w swoich dzieciach silne poczucie społecznej odpowiedzialności – uważał, że asasyni powinni pomagać ludziom w byciu wolnymi, a nie działać jedynie w charakterze czynników, które eliminują uciskających. Jacob buntował się przeciwko naukom ojca, ale Evie lubowała się w jego lekcjach. Stały się one fundamentem osobistego kreda Evie. Jej pierwszym zabójstwem był właściciel młyna, który znęcał się nad swoimi pracownikami i odmawiał im zapłaty. Kolejny młynarz – członek bractwa – znacząco poprawił ich warunki życia.

Asasyni cenią Evie za jej zdolność tworzenia przemyślanych planów i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym dostrzeganiu czynnika ludzkiego w każdej sytuacji.
Evie Frye (baza danych - ACS)
Advertisement