Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Baza danych:Bianca Riario Typ: Ludzie → Kontakty Główny artykuł: Bianca Riario
Bianca Riario (baza danych)
BIANCA RIARIO
Rok narodzin: 1478.
Profesja: Szlachcianka.

Niektórzy ludzie żyją marzeniami, a Bianca Riario… do nich nie należała. W roku 1484, mając 6 lat, była świadkiem splądrowania jej rodzinnego pałacu w Rzymie, a jej szalona, wojownicza matka wzięła ją ze sobą, by zobaczyła oblężenie Castel Sant'Angelo (Zamku Św. Anioła).

Potem rodzina zabrała ją do Forlì, gdzie czekał ją jeszcze straszliwsze przeżycia. Krótko po dziesiątych urodzinach Bianki, jej ojciec, Girolamo, został zadźgany, a jego nagie zwłoki porzucono na rynku miejskim. Następnie jej rodzinny palazzo został znowu splądrowany, a ją samą uprowadzili bracia Orsi.

Bianca uciekła Orsim i wróciła do matki (nie wiadomo, jak udało się jej zbiec). W wieku lat 16, podczas polowania, widziała, jak nowy mąż matki, Giacomo Feo, wpadł w zasadzkę i został zamordowany. W 1500 r. matka Bianki została uwięziona przez Cesare Borgię, który zgwałcił ją wspólnie ze swoim ojcem, Rodrigo.

Następnie, w 1502 roku, Cesare zabił męża Bianki, Astorre III Manfredi. Niezmordowana ponownie wyszła za mąż, tym razem za hrabiego Troilo I de' Rossi, który zmarł w 1521. Wówczas słusznie postanowiła nie kontynuować tego pełnego bólu żywota i spoczęła w grobie około 1522 r.
Database AC2
Advertisement