Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Iamalive
Źródło informacji, na podstawie których autor pisał poniższy artykuł, nie ma oficjalnego polskiego tłumaczenia. Postarał się on więc przetłumaczyć informacje, jak najlepiej umie. Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd w tłumaczeniu, popraw go.

Atak – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, ponownie odtworzona w 2012 przez Desmonda Milesa za pomocą Animusa 1.28.

Opis[]

Altaïr przewodzi atakowi asasynów na fortecę w Akce, próbując powstrzymać ucieczkę templariuszy.

Przebieg[]

Skradającego Altaïra zauważają dwaj rozmawiający ze sobą templariusze.

  • Templariusz: Asasyn! Asasyn tu jest!

Po pokonaniu atakujących go żołnierzy Altaïr spostrzegł Marię Thorpe rozmawiającą z dwoma templariuszami.

  • Maria: Gdzie się podziały moje okręty? Obiecano mi flotę ośmiu.
  • Templariusz: Wybacz, Mario, ale tylko tyle mogliśmy zrobić.
  • Maria: Ledwie pomieszczą nasz ładunek. Jakim cudem i nas zdołają przewieźć na Cypr?
  • Templariusz: Przepraszam najmocniej, ale czy nie najlepiej by było, gdyby pani została w Akce?
  • Maria: Czy to groźba?
  • Templariusz: Tylko przestrzegam. Armand Bouchart jest teraz naszym Wielkim Mistrzem, a on nie ma o pani najlepszej opinii.
  • Maria: Ty bezczelny... Dobrze. Bierzcie ten okręt. Sama dotrę do Limassolu.
  • Templariusz: Tak, pani.

Templariusze oddalają się, pozostawiając Marię samą.

  • Maria: A niech to szlag. Byłam o krok od rycerstwa, a zostałam czymś na obraz najemnika.

Altaïr wyłania się z kryjówki i atakuje Marię.

  • Maria: Cóż za niespodzianka! Przybył ten, który oszczędził mi życie, okradając mnie z przyszłości.

Altaïr wygrywa walkę z Marią.

  • Maria: Powróciłeś, aby mnie wykończyć?
  • Altaïr: Jeszcze nie. Potrzebuję informacji. Czemu templariusze żeglują na Cypr?
  • Maria: Toczymy długą, nieprzyjemną wojnę, asasynie. Każdy zasługuje na odpoczynek.
  • Altaïr: Im więcej mi powiesz, tym dłużej będziesz żyć. Pytam więc ponownie, czemu wycofujecie się na Cypr?
  • Maria: Wycofujemy się? Król Ryszard wynegocjował pokój z Saladynem, a twój zakon pozostaje bez przywódcy, czyż nie? Gdy tylko odzyskamy Rajskie Jabłko, to ty będziesz uciekał.
  • Altaïr: Oszczędzę tchu. Jabłko jest dobrze ukryte.
  • Maria: Altaïrze, przemyśl to. Templariusze dużo by ci za nie zapłacili.
  • Altaïr: Zapłacili już wystarczająco dużo, nieprawdaż?

Maria została pojmana i odprowadzona przez asasynów. W tym samym czasie Altaïr rozmawiał z członkiem swojego bractwa.

  • Altaïr: Co takiego dzieje się na Cyprze, że zwróciło uwagę templariuszy?
  • Asasyn: Konflikt wewnętrzny, prawdopodobnie. Ich władca, Izaak Komnen, toczył przed kilkoma miesiącami wojnę z królem Ryszardem. Teraz jednak znajduje się w templarskim lochu.
  • Altaïr: Szkoda. Izaak był skory do współpracy, łasy na łapówki.
  • Asasyn: Te czasy minęły. Wyspę kontrolują teraz templariusze. Kupili ją za niemałą sumę.
  • Altaïr: Ich władza nad nią jest ostatnim, czego chcemy. Mamy tam jakieś kontakty?
  • Asasyn: Wiem o jednym w Limassolu. Mężczyzna imieniem Alexander.
  • Altaïr: Zawiadom go o tym, że będę tam w przeciągu tygodnia.
  • Asasyn: Tak, Altaïrze.

Altaïr pracuje nad kodeksem w swoim gabinecie, badając Rajskie Jabłko.

  • Altaïr: Jeżeli artefakt ten może przynieść jakiekolwiek dobro, to je odkryję. Jednakże, w przypadku gdy jedynym, co w sobie kryje, jest zło, mam nadzieję, że jestem na tyle silny, by go zniszczyć.

Konkluzja[]

Altaïr wyruszył z pojmaną Marią na Cypr, do Limassolu, by wyrwać wyspę spod kontroli templariuszy.

Advertisement