FANDOM

Assassin's Creed II: Discovery - Gra opowiadająca niepokazane dotąd przygody Ezia Auditore da Firenze z Assassin's Creed II na konsole przenośne Dual-Screen (DS) japońskiej firmy Nintendo. Premiera gry odbyła się 17 listopada 2009 roku.

Wątek Edytuj

Ezio Auditore da Firrenze - młody szlachcic z florenckiej rodziny, i bardzo dobry Asasyn, z powodu utraty ojca i braci, kontynuuje swoją ścieżkę ku zemście na Templariuszach, zabijając ich jeden po drugim. Pewnego dnia nasz bohater napotyka Raphaela Sancheza - przywódcę lokalnej grupy Asasynów. Ezio zgadza pomóc mu wyeliminować różnych Templariuszy i uwolnić wielu Asasynów z rąk strażników.

Jednak kiedy nastaje czas na wyeliminowanie najważniejszego celu, wysoko postawionego wśród Templariuszy Torquemada, Ezio wyrusza na misję, lecz kończy się ona niepowodzeniem - cel Asasyna ucieka. Ezio idzie poinformować o tym Raphaela i obiecuje, że postara się go wytropić.

Produkcja Edytuj

2009 - Ubisoft zapowiedziało w Internecie Assassin's Creed II: Discovery podając jedynie, że będzie to kontynuacja Assassin's Creed II na konsole przenośne Nintendo DS.

17 listopada 2009 - Ubisoft udostępniło grę w Ameryce Północnej.

19 listopada 2009 - Gra pojawia się w Australii.

20 listopada 2009 - Gra pojawia się w Europie.

7 stycznia 2010 - Grę można już było pobrać na urządzenia mobilne z systemem iOS.

2013 - Gra została usunięta z App Store, więc przestała być dostępna na urządzenia telefony.

Kontynuacja Edytuj

Główny artykuł: Assassin's Creed: Brotherhood

Ciekawostki Edytuj

  • Gra ta została oceniona o wiele lepiej niż jej poprzednia część - Assassin's Creed: Bloodlines.
  • Gra została stworzona w niecały rok.
  • Główny bohater gry posiada innego aktora głosowego niż w innych częściach serii.

Stream the best stories.

Get Disney+