FANDOM

Assassin's Creed Chronicles: Russia − gra w 2,5D, która dostępna jest od 9 lutego 2016 z serii Assassin's Creed, która zadebiutowała 9 lutego 2016. Jest to trzecia odsłona z cyklu Assassin's Creed Chronicles. Dostępna jest w sprzedaży cyfrowej, a także na nośniku DVD w wydaniu zbiorczym z Assassin's Creed Chronicles: China i Assassin's Creed Chronicles: India.

Wątek Edytuj

Gra opowiada historię asasyna Nikołaja Orłowa, która wydarzyła się w pomiędzy akcją komiksów Assassin's Creed: The Fall i Assassin's Creed: The Chain. Ma to miejsce w roku 1918, podczas rosyjskiej wojny domowej i niepewnych początków ZSRR.

Przed próbą ucieczki z ogarniętej wojną domową Rosji Nikołaj będzie musiał wypełnić jedno niezwykle ważne zlecenie dla asasynów – ukraść artefakt z rąk bolszewików, którzy porwali rodzinę carską. W czasie wypełniania owego zlecenia Nikołaj będzie świadkiem morderstwa rosyjskiej rodziny cesarskiej i postanowi uratować z rąk rewolucjonistów jedyną członkinię dynastii, która przeżyła – wielką księżną Anastazję Romanową (w którą również można się wcielić). W trakcie ucieczki będzie miał za zadanie bronić Anastazji i artefaktu przed polującymi na nich templariuszami.

Stream the best stories.

Get Disney+