Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Clowning Around
Artykuł ten jest w słabym stanie i wymaga jak najszybszej poprawy.

Assassin's Creed 2: Aquilus – drugi tom serii komiksów Assassin's Creed opublikowanego przez Les Deux Royaumes. Polska premiera komiksu odbyła się 18 maja 2012 roku, za pośrednictwem wydawnictwa SQN. Album dostępny jest w językach francuskim (oryginalny), polskim, angielskim, niemieckim i holenderskim. Komiks posiada 48 stron i jest dostępny w miękkiej i twardej okładce.

Opis[]

'"Desmond wstępuje w szeregi Asasynów. Wraz z nimi rozpoczyna poszukiwania tajemniczego artefaktu o przerażającej mocy. Aby go odnaleźć, przeżywa na nowo życie swojego rzymskiego przodka, Aquilusa. Śledzony przez Templariuszy, musi znaleźć zdrajcę w swojej własnej grupie. By to zrobić, Desmond ponownie zanurza się w przeszłości. Stawka jest wyższa, niż może sobie wyobrazić.

Bohaterowie słynnej gry wideo „Assassin’s Creed”, sprzedanej w milionach egzemplarzy, ożywają ponownie dzięki słynnemu scenarzyście Corbeyranowi („Pieśń strzyg”, „XIII Mystery”) i rysownikowi Djillaliemu Defali („Uchronies”), w ekscytującej przygodzie, która przekracza granice czasu i nauki – to zupełnie nowa przygoda, która zaskoczy nie tylko fanów gier!"

Galeria[]

Filmografia[]

Assassin's_Creed_2-_Aquilus_(komiks)._Aquilus_(komiks)

Assassin's Creed 2- Aquilus (komiks). Aquilus (komiks)

Film promujący komiks

Advertisement