FANDOM

Assassin's Creed: Valhalla – dwunasta odsłona serii gier Assassin's Creed, tworzona przez Ubisoft Montreal. Premiera gry planowana jest na koniec roku 2020.

Fabuła Edytuj

Rozgrywka toczyć się będzie w Anglii i Norwegii w IX wieku, które to w tamtejszym okresie zdominowane są przez wikingów. Postacią grywalną będzie Eivor – jeden z wikingów.

Eivor po opuszczeniu Norwegii udaje się do opanowanej przez walki o władzę Anglii i wdaje się w konflikt z Alfredem Wielkim.

Postacie Edytuj

W grze występują zróżnicowane pod względem przekonań postacie. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:

  • Alfred Wielki – król Wessex i Anglosasów. Skutecznie przeciwdziałał natarciom wikingów i stworzył fundamenty pod przyszłe istnienie Królestwa Anglii.
  • Eivor – norweski wojownik, uczestnik IX-wiecznych napadów wikingów na Anglię. Na wierzchniej stronie przedramienia posiada ukryte ostrze.
  • Layla Hassan – członkini Bractwa Asasynów, a do 2017 również członkini Abstergo Industries.
  • Odyn – postać mitologii germańskiej i nordyckiej, najwyższy z bogów. Jest powiązany z wojną, mądrością, śmiercią oraz władzą.

Zapowiedź Edytuj

29 kwietnia 2020 odbył się livestream na oficjalnym kanale Assassin's Creed na twitch.tv, gdzie znany grafik Kode „BossLogic” Abdo tworzył plakat do nowej odsłony serii, tym samym zapowiadając miejsce i czas akcji gry. Plakat przedstawiał wikinga trzymającego topór ze znakiem asasynów, który stał na tle dwóch scen: floty wikingów oraz wikingów walczących pod wzgórzem zamkowym.

30 kwietnia 2020 na oficjalnych kanałach Ubisoftu oraz serii Assassin's Creed odbyła się kolejna transmisja na żywo, na której odtworzono pierwszy zwiastun.

7 maja 2020 podczas wydarzenia Inside XBOX pokazano zwiastun złożony z materiału uchwyconego w grze.

12 maja 2020 Jesper Kyd na swoim oficjalnym koncie na Twitterze potwierdził, że wraz z Sarą Schachner oraz Einarem Selvikiem komponuje muzykę do Assassin's Creed: Valhalla.

Galeria Edytuj

Zwiastuny Edytuj

Przedpremierowe screenshoty Edytuj

Stream the best stories.

Get Disney+