Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed: Codename Red – nadchodząca główna odsłona serii Assassin's Creed. Została zapowiedziana 10 września 2022 roku na wydarzeniu Ubisoft Forward podczas segmentu Assassin's Creed Showcase przez Marca-Alexisa Côté.

Zapowiedź na Ubisoft Forward[]

Podczas półgodzinnego segmentu w pełni poświęconego serii Assassin's Creed, jednym z zapowiedzianych projektów z serii był Codename Red, któremu towarzyszył bardzo krótki zwiastun na którym postać odziana w czarne asasyńskie szaty i kaptur dzierżyła samurajski miecz oraz ukryte ostrze na tle starojapońskich budynków i czerwonego nieba. Côté zapowiedział Red jako "przyszłość gier RPG Assassin's Creed z otwartym światem", oraz zdradził że gra będzie mocnym spełnieniem fantazji o wojownikach ninja w fedualnej Japonii, podobnie jak Valhalla nastawiona była na fantazje o wikingach. Zdradzono też, że produkcją gry zajmie się Ubisoft Québec odpowiedzialne za Assassin's Creed: Odyssey, a dyrektorem kreatywnym Red będzie Jonathan Dumont, który pełnił tą samą rolę w produkcji Odyssey.

Advertisement