FANDOM

Assassin's Creed: Rogue – Remastered – odnowiona wersja gry z serii Assassin's Creed, siódma w głównym cyklu, a jednocześnie sequel wydanego w 2013 roku Assassin's Creed IV: Black Flag i zakończenie trylogii amerykańskiej.

Opis Edytuj

Ogólne Edytuj

„Najmroczniejsza odsłona serii Assassin’s Creed®, Assassin’s Creed® Rogue została zremasterowana z myślą o systemach Xbox One oraz PlayStation®4 i teraz na urządzeniach Xbox One X oraz PlayStation®4 Pro oferuje rozdzielczość 4K (1080p systemach Xbox One i PS4™), tekstury w wysokiej rozdzielczości, poprawione cieniowanie i oświetlenie, a także kilka innych graficznych nowinek.

XVIII wiek, Ameryka Północna. Gdy na kontynencie toczy się chaotyczna i brutalna wojna z Indianami i Francuzami, Shay Patrick Cormac, nieustraszony młodzieniec będący członkiem Bractwa Asasynów, przechodzi mroczną przemianę, która zdecyduje o przyszłości kolonii w kolejnych stuleciach. Gdy niebezpieczna misja kończy się tragedią, Shay porzuca asasynów, którzy w odwecie próbują pozbawić go życia. Uznany za wyrzutka przez ludzi, których jeszcze niedawno nazywał braćmi, Shay podejmuje misję unicestwienia wszystkich, którzy dybią na jego życie i w konsekwencji zostaje najstraszliwszym łowcą asasynów w dziejach całego Bractwa.

W grze Assassin’s Creed® Rogue Remastered doświadczysz powolnej przemiany z Asasyna w renegata. Postępuj zgodnie z własnym kredem i udaj się w niezwykłą podróż przez Nowy Jork, dolinę rzeki św. Wawrzyńca i jeszcze dalej, na lodowate wody Północnego Atlantyku, pragnąc zrealizować swój ostateczny cel, czyli raz na zawsze rozprawić się z asasynami.”
―Opis gry na stronie producentów

Miejsca akcji Edytuj

Gra oferuje cztery miejsca do eksploracji:

Odwrócenie ról Edytuj

Jako, że Shay jest skrytobójcą zabijającym asasynów, a wcześniej był jednym z mistrzów tego bractwa, posiada on niezwykłe umiejętności. Dysponuje Wzrokiem Orła pozwalającym mu na wykrywanie czających się na niego asasynów. Shay będzie mógł także odpierać abordaż asasynów ze swojego okrętu.

Nowe rodzaje broni Edytuj

W grze jest obecny prototyp wyrzutni granatów, które po wybuchu rozłamują się na odłamki, a także rozprzestrzeniają wokół gaz powodujący porażonego chwilowe uśpienie lub wpadnięcie w szał. Shay może się uchronić przed ich wpływem, używając maski ochronnej. Oprócz tego w grze jest dostępna wiatrówka, która zastępuje tradycyjną dmuchawkę, a pociskami do niej są strzałki usypiające, strzałki rozwścieczające oraz strzałki z petardą.

Inne Edytuj

W tej części jest także możliwe polowanie na charakterystyczne dla klimatu okołobiegunowego zwierzęta, takie jak np. niedźwiedzie polarne.

Gra ta jest pierwszą w cyklu, która nie stawia ograniczeń co do zabijania cywili (jednak dopiero, gdy Shay dołączy do templariuszy).

Odbiór gry Edytuj

Gra zebrała następujące oceny w przykładowych serwisach:

  • Digitally Downloaded – 5/5
  • GameSpace – 9/10
  • We Got This Covered – 4/5
  • Wccftech – 7,3/10
  • App Triger – 6,5/10
  • IGN – 6/10
  • Twinfinite – 3/5

Ciekawostki Edytuj

  • Zniszczony znak asasynów z ekranu wczytywania najpewniej jest nawiązaniem do zdrady Shaya.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu z gry Edytuj

Materiały porównawcze Edytuj

Zobacz też Edytuj

Stream the best stories.

Get Disney+