Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed: Rodowód (tytuł oryginalny Assassin's Creed: Lineage) – trzyodcinkowy miniserial wydany przez Ubisoft 26 października 2009 roku. Wydarzenia z serialu są wprowadzeniem do wydarzeń z gry Assassin's Creed II. Serial został wydany w Polsce z polskim lektorem i napisami jako późniejszy dodatek do gry. Serial był też emitowany na Canal+ Polska od 26 października 2009 do 14 listopada 2009. Obejrzenie wszystkich trzech odcinków zajmuje około 37 minut.

Opis[]

„Gdy książę Mediolanu zostaje brutalnie zamordowany, Giovanni Auditore (Romano Orzari) zostaje wysłany, by poprowadzić dochodzenie w sprawie przestępstwa. Jego misja polega na ustaleniu, kto i z jakiego powodu zlecił zabójstwo. Gdy Auditore zbliża się do odkrycia prawdy, zostaje wydany na niego wyrok śmierci. ”
―opis filmu

Obsada[]

Galeria[]

Sceny z filmu[]

Zdjęcia z planu filmowego[]

Alternatywna okładka filmu

Ciekawostki[]

  • Obsada filmu pokrywa się z obsadą gry. Na potrzeby gry wszyscy aktorzy z serialu, (z wyjątkiem Devona Bosticka) wzięli udział w sesjach motion capture, podczas których zeskanowano ich twarze i odwzorowano je w grze, a następnie podłożyli głosy pod swoje postaci.
  • Wszystkie dźwięki w filmie są lekko przyspieszone. Podczas walki najpierw słychać zgrzytanie, a dopiero potem widać, jak bohaterowie dobywają broni, a kiedy mówią najpierw słychać rozmowę, a dopiero potem aktorzy ruszają ustami.
  • Romano Orzari otrzymał bardzo wysoką ocenę, za zagranie roli Giovanni'ego Auditore otrzymał on aż 9,7/10, według rankingu Filmweb.pl z dnia 25 marca 2016 roku.
  • Według statystyk Filmweb.pl z dnia 25 marca 2016 roku odcinek:
    • pierwszy obejrzało 167 zalogowanych użytkowników i oceniły go na 7,58/10;
    • drugi obejrzało 136 zalogowanych użytkowników i oceniły go na 7,75/10;
    • trzeci obejrzało 136 zalogowanych użytkowników i oceniły go na 7,72/10.
  • Część jednej z okładek jest na prawdę końcową sceną filmu.
Advertisement