FANDOM

Assassin's Creed: Porzuceni – pamiętnik Haythama Kenwaya, opisujący najważniejsze wydarzenia w jego życiu.

Opis Edytuj

Jestem doskonałym szermierzem. Zadaję śmierć z wrodzoną zręcznością. Nie czerpię z tego przyjemności. Po prostu jestem w tym dobry.

Londyn, rok 1735. Haythama Kenwaya szkolono w posługiwaniu się mieczem, odkąd tylko był w stanie go unieść. Kiedy do jego rodzinnego domu wdzierają się uzbrojeni napastnicy, mordując mu ojca i uprowadzając siostrę, Haytham broni go w jedyny znany sobie sposób: zabija.

Straciwszy rodzinę trafia pod opiekę tajemniczego nauczyciela, który szkoli go na śmiertelnie groźnego zabójcę. Pałający żądzą zemsty Haytham rusza szukać winnych, nie ufając nikomu i kwestionując wszystko, co mu dotąd wpojono.

Pośród spisków i zdrad zostaje wciągnięty w odwieczne zmagania między asasynami i templariuszami.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo iż Haytham występuje jako jedna z ważniejszych postaci w Assassin's Creed: Rogue, w tej książce nie zostały opisane żadne wydarzenia, które miały miejsce w grze.
  • W bazie danych Animusa w grze Assassin's Creed Rogue, w opisie Haythama jest wspomniane, że prowadził dziennik i ciekawostką tam napisaną jest to, że Haytham nigdy nie wspominał o Shayu.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Assassin's Creed: Porzuceni

  • Okładka

    10 wiadomości
    • Ja administratorem nie jestem, to już wasza sprawa.
    • Thorin Dębowa Tarcza napisał(a):Na stronie głównej trzeba by napisać takie wielkie, kolorowe "Nie jesteśmy oddziałem Ubis...

Stream the best stories.

Get Disney+