FANDOM

Assassin's Creed: Liberation HD – reedycja Assassin's Creed III: Liberation, gry pierwotnie wydanej na PlayStation Vita, wypuszczona na rynek 15 stycznia 2014 na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Opis Edytuj

Zajawka fabuły Edytuj

Jest to znacznie odświeżona graficznie gra Assassin's Creed III: Liberation. Opowiada ona historię asasynki Aveline de Grandpré, działającej w latach 1765-1777 w Nowym Orleanie, jego okolicach oraz w Chichén Itzá.

Spolszczenie Edytuj

Początkowo gra nie była dostępna w języku polskim, jednak 15 lutego 2015 grupa BDIP.pl postarała się o zrobienie spolszczenia. Można je pobrać tutaj.

Odbiór Edytuj

Assassin's Creed: Liberation HD zostało dość ciepło przyjęte przez krytyków. CD-Action (nr 3/2014) wystawiło tytułowi ocenę 7+/10, serwis gry-online.pl – 7,5/10, eurogamer.pl – 6/10, a gram.pl – 7/10. Wielu krytyków doceniło niską cenę gry (w momencie premiery było to ok. 70 zł), a także dobrze wykonany transfer z PlayStation Vita na inne konsole. Obawy wzbudziła fabuła oraz fakt, iż gra jest krótka. Niepokoiły także problemy techniczne.

Stream the best stories.

Get Disney+