Arena w Krokodilopolis – lokacja w Assassin's Creed: Origins.

Assassin's Creed: Origins[edytuj | edytuj kod]

Opis i położenie[edytuj | edytuj kod]

Arena znajduje się w zachodnim Krokodilopolis, w oazie Fajum. Jest ona wielka i okazała. Walki na niej odbywają się bardzo często, a jej wyposażenie zmienia się w zależności od typu walk.

Właścicielem areny jest Rzymianin Feliks Martialis.

Historia[edytuj | edytuj kod]

W 48 r. p.n.e. medżaj Bayek z Siwy przybył na arenę w Krokodilopolis w poszukiwaniu zabójcy Shadyi. Spotkał tam swoją dawną przyjaciółkę – Kensę. Razem z nią walczył na arenie, pokonując fale gladiatorów. Na końcu zwyciężyli w walce z Diowikosem i Werydowiksem – braćmi z Galii, których Bayek mylnie uważał za sprawców śmierci Shadyi.

Po zwycięstwie nad Galami Bayek i Kensa zostali okrzyknięci mistrzami areny. Potem medżaj mógł wracać do tego miejsca, by walczyć tu o drachmy i sławę – największymi przeciwnikami Bayeka byli wspomniani Diowikos i Werydowiks, a także potężny wojownik nazywany Oprawcą. Po pokonaniu wszystkich przeciwników odblokowywany jest kolejny poziom – elitarny.

Nagrody za zwycięstwa[edytuj | edytuj kod]

Bayek mógł uzyskać następujące nagrody za zwycięstwa na arenie w Krokodilopolis:

  • Za pokonanie łatwej, średniej lub trudnej fali wrogów – 150 PD i 100 Drachma (ikonka) (ACO) (by Kubar906).png
  • Za pokonanie Dionikosa i Werydowiksa – 500 PD i 450 Drachma (ikonka) (ACO) (by Kubar906).png
  • Za pokonanie Oprawcy – 500 PD, 400 Drachma (ikonka) (ACO) (by Kubar906).png, ubiór z nadmorskiej krainy oraz osiągnięcie na Uplay: „Ci, którzy mają zginąć...”.
Ikona Nazwa Jak zdobyć Punkty Trofeum
ACOA-ForThoseAboutToDie.png Ci, którzy mają zginąć... Ukończ wszystkie walki na arenie w Krokodilopolis. 20 G.png PS3Silver.png