FANDOM

Mów do rzeczy, templariuszu, albo zamilcz!
PL Swindler
Ten artykuł lub jego sekcja jest niekanoniczna. Te niekanoniczne informacje mogą pochodzić z książki, filmu lub gry utworzonej przez firmę Ubisoft lub jedną z jej filii, ale jest potwierdzone, że nie należą one do fabuły Assassin's Creed.

Aquilus – asasyn pochodzenia germańsko-romańskiego. Należał on do bractwa położonego w Lungdunum. Był synem Luciusa oraz przodkiem Desmonda Milesa. Miał żonę Valerie oraz dziecko urodzone po jego śmierci.

W 259 roku, zadaniem Aquilusa było wykonanie zabójstw kilku wysoko cenionych osób w Imperium Rzymskim. Nie mogąc zabić swojego trzeciego celu, Generała Gracchusa, Aquilus spotkał się ze swoim kuzynem Accipiterem – Alamanem, od którego uzyskał starożytny artefakt zwany "Ankh", który poprzednio był w posiadaniu egipskiej bogini Izydy. Po tym jak jego ojciec został zamordowany, a Ankh skradziony przez rzymskiego senatora Caiusa, Aquilus wyjechał z Lugdunum do stolicy Imperium Rzymskiego, szukając zemsty. Po odniesionym sukcesie, wrócił do domu z artefaktem oraz odkrywał więcej swoich umiejętności. Ostatecznie asasyn został stracony przez rzymskich żołnierzy.

Stream the best stories.

Get Disney+