Akt dobrej woli – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Evie Frye z 1868 roku, odtworzona przez użytkownika Helixa w 2015 roku przy pomocy Helixa.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Evie udała się do Southwark, by zobaczyć, jak wygląda to miejsce po tym, jak Jacob zabił Pearl Attaway.

Przebieg[edytuj | edytuj kod]

Evie widzi mężczyznę prześladowanego przez Nędzników.

  • Edward: Nie zbuduję dla was nawet jednego powozu, bandziory!
  • Nędznik: Och, zrobisz, co ci każemy, Bayley, albo będziemy musieli złożyć wizytę tobie i twoim bliskim.
  • Edward: Ich do tego nie mieszaj!

Evie zeskoczyła na dół z dachu budynku i krzyknęła do Nędzników.

  • Evie: Hej!

Bayley, korzystając z tego, że asasynka odwróciła uwagę jego prześladowców, szybko wsiadł do powozu i odjechał.

  • Nędznik: Za nim!

Evie także wsiadła na powóz i ruszyła w pościg za gangsterami. Gdy już zniszczyła ich pojazd, przesiadła się do tego prowadzonego przez Bayleya.

  • Evie: Proszę głęboko oddychać. Odpuścili.
  • Edward: Nie na długo. Zrobią krzywdę moim dzieciom, oni...
  • Evie: Proszę powiedzieć, czemu Nędznicy pana nękają.
  • Edward: Po upadku Attaway Transport i firmy Millnera miasto stanęło na głowie. Nikt nie wypełnił luki na rynku, więc zainteresowały się nią gangi.
  • Evie: Świetna robota, Jacob.
  • Edward: A ponieważ ja, Ed Bayley, jestem jedynym konstruktorem omnibusów w mieście, domagają się, bym dla nich pracował. Znam zacnych ludzi, którzy chcą założyć firmę transportu publicznego. Jak to się mówi w Ameryce? „Ludzie ludziom”? Taki właśnie przyświeca nam cel w London General Omnibus Company. Ale te łobuzy zdobyły akt własności Attaway Transport. Musimy zdobyć ten dokument, żeby otworzyć własny biznes.
  • Evie: Panie Bayley, nazywam się Evie Frye. Może mnie pan uważać za sojusznika pańskiej sprawy.

Evie wysiadła z powozu i poszła do siedziby Nędzników, skąd wykradła akt własności. Następnie wróciła do Bayleya.

  • Evie: Posłałam ludziom Rotha wiadomość. Pan i pańska rodzina jesteście bezpieczni.

Evie dała Bayleyowi akt własności Attaway Transport.

  • Edward: Jest pani niezrównana, do diaska!

Evie rozmawia z Bayleyem

Bayley odwrócił się i pokazał ręką na mężczyzn stojących za nim.

  • Edward: Oto założyciele London General Omnibus Company. Zacni, uczciwi ludzie, co do jednego. Zanim się pani obejrzy, nasze powozy wyjadą na ulice. Dziękuję, panno Frye.
  • Evie: Cała przyjemność po mojej stronie.

Konkluzja[edytuj | edytuj kod]

Evie zdołała przywrócić do porządku sytuację na ulicach Londynu i naprawić konsekwencje czynów Jacoba.

100% synchronizacji[edytuj | edytuj kod]

Żeby uzyskać stuprocentową synchronizację z Evie, nie można dopuścić, by człowiek z aktem własności opuścił fabrykę.