Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
PL Swindler
Ten artykuł lub jego sekcja jest niekanoniczna. Te niekanoniczne informacje mogą pochodzić z książki, filmu lub gry utworzonej przez firmę Ubisoft lub jedną z jej filii, ale jest potwierdzone, że nie należą one do fabuły Assassin's Creed.
Iamalive
Źródło informacji, na podstawie których autor pisał poniższy artykuł, nie ma oficjalnego polskiego tłumaczenia. Postarał się on więc przetłumaczyć informacje, jak najlepiej umie. Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd w tłumaczeniu, popraw go.

Wilhelm z Montferratu – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1189 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Po zabiciu Sibranda, Altaïr tropi kolejny cel, Wilhelma z Montferratu.

Przebieg[]

  • Sinan: Teraz wytrop swój następny cel: Wilhelma z Montferratu, jednego z najpotężniejszych dowódców krzyżowców!
  • Altaïr: Oczywiście, mistrzu.

Altaïr przedostaje się po dachach na rynek w Akce, gdzie unikna bezpośredniego konfliktu ze strażnikami, zręcznie wtapiając się w tłum. Asasyn wkrótce dogania oddział krzyżowców, któremu przewodził jadący konno Wilhelm.

  • Altaïr: To musi być Wilhelm. Muszę go złapać. Nie mogę pozwolić mu się wymknąć!

Altaïr dogania Wilhelma, zabija go i używa konia byłego już dowódcy krzyżowców do ucieczki przed strażnikami.

  • Altaïr: Misja wykonana, mistrzu.
  • Sinan: Doskonale. Dobrze cię wyszkoliłem. Twoja następna misja będzie jednak o wiele trudniejsza.
  • Altaïr: Nigdy mnie to wcześniej nie powstrzymało, mistrzu.
  • Sinan: Dobrze. Twoim następnym celem jest Garnier de Naplouse, sojusznik Wilhelma. Jest on niezwykle silny i potężny, więc zabicie go nie będzie łatwe.
  • Altaïr: Nie obawiaj się, mistrzu.

Konkluzja[]

Altaïr zabił kolejny cel.

Advertisement