Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
PL Swindler
Ten artykuł lub jego sekcja jest niekanoniczna. Te niekanoniczne informacje mogą pochodzić z książki, filmu lub gry utworzonej przez firmę Ubisoft lub jedną z jej filii, ale jest potwierdzone, że nie należą one do fabuły Assassin's Creed.
Iamalive
Źródło informacji, na podstawie których autor pisał poniższy artykuł, nie ma oficjalnego polskiego tłumaczenia. Postarał się on więc przetłumaczyć informacje, jak najlepiej umie. Jeżeli zauważyłeś jakiś błąd w tłumaczeniu, popraw go.

Sibrand – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1189 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Altaïr zostaje wysłany do Akki przez swojego mentora Sinana w celu odnalezienia i zabicia Sibranda.

Przebieg[]

Altaïr dociera do Akki i przypomina sobie rozmowę ze swoim mistrzem.

  • Sinan: Altaïrze, twym pierwszym celem w Akce jest Sibrand, przywódca Krzyżaków, który pracuje dla naszych wrogów. To twoja pierwsza misja, więc bądź ostrożny!
  • Altaïr: Tak, mistrzu. Nie obawiaj się, możesz na mnie liczyć. Gdy tylko znajdę Sibranda, pozbędę się go i jak najszybciej stamtąd ucieknę.

Altaïr rusza na plac egzekucji. Tam, na platformie egzekucyjnej, znajduje się Sibrand. Asasyn znajduje dogodną dla siebie pozycję, by szybko uderzyć.

  • Altaïr: Oto mój cel. Czas go zabić!

Altaïr zabija Sibranda i ucieka przed goniącymi go strażnikami.

  • Sinan: Wspaniała robota, Altaïrze!
  • Altaïr: Dziękuję, mistrzu.

Konkluzja[]

Altaïr zabił pierwszego z wyznaczonych mu celów.

Advertisement