FANDOM

„Aita zgłosił się na ochotnika, aby zobaczyć, czy można to zrobić. Aita, mój mąż, moja miłość.”
―Juno[src]

Aita – członek Pierwszej Cywilizacji i mąż Juno. Był architektem obserwatorium i jego nadzorcą. Po jego śmierci Juno pracowała nad sprowadzeniem go z powrotem do życia i udało jej się zreinkarnować go kilka razy w ciągu tysiącleci, między innymi w ciele Robertsa.

Biografia Edytuj

Po wybuchu buntu człowieka w 2296 E.I. Aita pomógł Juno, Minerwie i Jupiterowi znaleźć rozwiązanie podane przez nich w Wielkiej Świątyni w celu zapobieżenia Pierwszego nieszczęścia, które był w stanie zrobić aż co czwarty badany roztwór.

Po trzech pierwszych próbach zapobiegania Katastrofy Juno i inni starali się uratować ich za pomocą mniejszych proporcji. Czwartym rozwiązaniem było wewnętrzne zmienienie ciał, żeby przeżyć przyszły, wrogi świat. W celu przetestowania tego rozwiązania musieli mieć żywy obiekt badań, a Aita zgłosił się ochotnika. Testowany roztwór pogorszył umysł Aita, jego ciało przetrwało, ale umysł stał się kruchy.

Aita poprosił żonę, żeby zakończyła jego cierpienie i Juno niestety spełniła jego prośbę zabijając go. Pomimo jego śmierci, Juno odniosła pewne sukcesy. W ciągu następnego tysiąclecia Aita reinkarnował się w ciałach różnych ludzi, znanych jako Mędrcy, takich jak Bartholomew Roberts i John Standish, dając im swój wygląd i wspomnienia.

Reinkarnacje Aity Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niektóre wcielenia Aity nosiły naszyjnik z wizerunkiem nieznanej kobiety (prawdopodobnie Juno).
  • Jeden z templariuszyOjeda tak samo, jak Mędrcy miał jedno jasne i jedno ciemne oko, lecz nie jest potwierdzone, czy jest Mędrcem.
  • W jednym czasie mogło żyć nawet dwóch Mędrców na raz (np. John Standish i syn Desmonda).
  • Aita w etruskiej mitologi jest odpowiednikiem greckiego Hadesa, władcy zaświatów.
Postać - Aita - Assassin's Creed III - 1

Aita i Juno

Stream the best stories.

Get Disney+